خبرگزاری کار ایران

FEV آلمان در تهران دفتر دایر می‌کند

مایکل ویلهلم گفت: در حال حاضر زمینه‌های سیاسی مناسبی برای فعالیت‌های ایران و آلمان فراهم شده است که بتوانیم فناوری‌های خود را در بازار بزرگ ایران عرضه کنیم.

به گزارش ایلنا، مایکل ویلهلم، قائم مقام شرکت آسیایی FEV آلمان با اشاره به فعالیت‌های این شرکت افزود: این شرکت در زمینه تولید موتور‌های محرک خودرو و همچنین تولید موتور‌های الکترونیکی یا موتورهایی که با سوخت‌های جدید کار می‌کنند، فعالیت دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: اخیرا گروهی از مهندسان ایرانی در این شرکت حضور داشته و این شانس را برای ما ایجاد کرده‌اند که از نزدیک با قابلیت‌ها و توانایی این افراد آشنا شویم.

قائم مقام شرکت آسیایی FEV آلمان با بیان این‌که تجربه همکاری با متخصصین ایرانی نشان از توانمندی و تجربه بالای این افراد بوده است گفت: در ایران جمعیت جوان بسیار است که علاقه وافری به تحرک دارند  و نقل و انتقال با خودرو‌های جدید دارندکه اکنون این فرآیند با امکانات موجود به خوبی انجام نشده و ایجاد آلودگی می‌کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون این توانایی وجود دارد که با فناوری‌های پیشرفته دنیا جابجایی و انتقال افراد با استفاده از موتورهایی طراحی شده نوین به صورت پاک انجام شود.

مایکل ویلهلم ضمن ابراز خرسندی از تعامل شرکت خود و همچنین دو کشور آلمان و ایران افزود: در حال حاضر زمینه‌های سیاسی مناسبی برای فعالیت‌های این دو کشور فراهم شده است که بتوانیم فناوری‌های خود را در بازار بزرگ ایران عرضه کنیم.

وی با تاکید بر این‌که بیش از 10 سال است که با شرکت‌های ایرانی فعالیت می‌کنند گفت: فعالیت این دو کشور هیچ وقت گسسته نشده است و فقط در زمان تحریم‌ها کم رنگ تر شده و اکنون به حالت عادی برگشته است.

قائم مقام شرکت اسیایی FEV آلمان افزود: گام بعدی این شرکت در ایران انتخاب نماینده و زیر مجموعه ای مناسب برای ایجاد تعامل بهتر و نزدیک‌تر با مشتریان است.

کد خبر : ۳۴۸۶۷۴