خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل یک شرکت قطعه ساز:

پرداخت مطالبات قطعه سازان به موقع انجام می شود / ایران خودرو به منابع دولتی بسنده نکرده است

ایران خودرو برای پرداخت بدهی خود به قطعه سازان به کمک دولت بسنده نکرده و با منابع دیگری که داشته پرداخت های خود را به صورت کاملا منظم و به موقع انجام داده است.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت آذین تنه از سازندگان ایران خودرو ضمن بیان این مطلب گفت:‌ با پرداخت های منظمی که ایران خودرو دارد ما دیگر دغدغه مالی پایان سال را نداریم.

محمد ترجمان حضور خودروسازان جهانی در بازار ایران را زمینه ساز رشد قطعه سازی دانست و گفت: استفاده از دانش روز همیشه موجب تعالی و رشد می شود و قطعا حضور برندهای معتبر به رشد و اعتلای قطعه سازان و بازگشت آنان به چرخه تولیدات جهانی خواهد انجامید.

وی اظهار کرد: شرکت آذین تنه تحت لیسانس شرکت بوش فعالیت کرده و زمینه همکاری با شرکت پژو را داشته است، بنابراین آمادگی همکاری مجدد و تولیدات مشترک با قطعه سازان پژو را دارد.

ترجمان با بیان اینکه در شرایط فعلی بازار پویا و رقابتی خواهد شد، افزود: حیات ما قطعه سازان به تولید است و با مشتریان جدیدی که پیدا کرده ایم امید ما برای تولید و بقا بیشتر شده است.

وی در ادامه به برگزاری همایش بین المللی خودرو اشاره کرد و گفت: نشست هایی را برای مذاکره با قطعه سازان خارجی در طول این همایش برنامه ریزی کرده ایم که در مسیر رشد و فن آوری قطعه سازی کشور خواهد بود.

 

 

 

کد خبر : ۳۴۹۷۳۷