خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات:

تجمیع اندیشه‌ها و اراده‌ها می‌تواند ضامن شکل‌گیری مجلسی قدرتمند و کارا باشد

وزیر اقتصاد در پیامی از مردم خواست حضور پرشوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان داشته باشند.

به گزارش ایلنا، متن پیام علی طیب‌نیا به این شرح است:  برگزاری بی‌وقفه و منظم انتخابات را بی‌تردید باید از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست که هیچ‌گاه تعطیل‌بردار نبوده و حتی در بحرانی‌ترین و سخت‌ترین روزها همانند دوران جنگ‌تحمیلی نیز با حضور مردم انجام گرفته است.

به یقین مردم فهیم ما به اهمیت و ضرورت حضور پور شور در انتخابات‌های یاد شده چه در بعد داخلی و چه بین‌المللی واقف بوده و نیاز به برشمردن نتایج و خیرات و برکات این حضور نیست لکن بر حسب وظیفه دینی و ملی خود از مردم عزیز ایران اسلامی می‌خواهم بیش از پیش نسبت به حضور گسترده در این انتخابات اهتمام ورزیده و با مشارکت حداکثری خود به ارتقاء کارآمدی و مقبولیت مجلس آینده کمک نمایند.

باید بگویم که دقت در انتخاب و توجه به توانمندی‌ها، تخصص، تعهد و پاکدستی نامزدها همان اندازه اهمیت دارد که حضور و مشارکت حداکثری از اهمیت برخوردار است زیرا این تجمیع اندیشه‌ها و اراده‌هاست که می‌تواند ضامن شکل‌گیری مجلسی قدرتمند و کارا باشد.

با علم به شرایط خاص کنونی که کشور برای یک جهش بزرگ اقتصادی نیازمند اصلاح برخی قوانین موجود، حذف قوانین‌مزاحم، ایجاد قوانین حمایتی و توسعه‌ای جدید در حوزه اقتصادی است به یقین انتخاب نمایندگانی که در همه حوزه‌ها بتوانند نیازهای تخصصی قوه‌مقننه را رفع کرده و به همان میزان نگاهی مبتنی بر رشد مستمر، حمایت از توسعه اقتصاد ملی و سرمایه‌گذاری و تولید در بخش خصوصی داشته باشند می‌تواند مکمل یک حضور حداکثری و پرنشاط باشد.

در نهایت بار دیگر به عنوان یکی از خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران همه شما مردم عزیز را به حضوری باشکوه در این رویداد ملی دعوت می‌کنم تا با خلق حماسه‌ای دیگر بتوانیم شجره طیبه انقلاب اسلامی را بیش از پیش تناور کنیم.

کد خبر : ۳۵۰۲۲۸