خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران خبر داد:

استقرار تیم‌های گشت مشترک در میدان مرکزی تره‌بار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اعلام حضور تیم‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی در میدان مرکزی تره‌بار تهران از کشف مقادیر بسیاری میوه قاچاق و محکومیت ۱۵ میلیون تومانی قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدمحمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در مورد استقرار تیم‌های گشت مشترک در میدان مرکزی تره‌بار گفت: پایگاه گشت مشترک تعزیرات حکومتی حدود 2 سال است که در میدان مرکزی تره‌بار مستقر شده است.

وی افزود: البته با توجه به بخشنامه اخیر سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد قاطع با ورود و عرضه میوه قاچاق، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در 3 شیفت به صورت 24 ساعته در این میدان حضور دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران افزود: شب گذشته 4 تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی کارشناسان و نمایندگان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف تهران، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیروی انتظامی در تره‌بار مرکزی حضور داشتند که منجر به کشف مقادیر قابل توجهی میوه قاچاق و محکومیت بیش از 150 میلیون ریالی متخلفان شد.

محمدی تصریح کرد: این گشت‌ها تا زمان ضرورت در تره‌بار مرکزی حضور دارند و مردم می‌توانند شکایت خود را در پورتال تعزیرات تعزیرات حکومتی تهران و یا سامانه پیامکی 30009651 ثبت و یا موضوع را به ماموران مبارزه با قاچاق اعلام کنند

 

کد خبر : ۳۵۱۶۴۹