خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت طراحی خودروی استیونز:

خودروسازان خارجی به دنبال سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت‌های ایرانی هستند

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۷۱۶

مدیرعامل شرکت طراحی خودروی استیونز گفت: شرکت‌هایی که تاکنون در ایران حضور نداشتند از اشتیاق زیادی برای حضور در صنعت خودروسازی ایران برخوردار هستند و به دنبال سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت‌های ایرانی هستند که این امر برای خودروسازی ایران یک فرصت طلایی را به وجود می‌آورد.

مدیرعامل شرکت طراحی خودروی استیونز در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص وضعیت صنعت خودروسازی ایران گفت: تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران برداشته شده است و دنیا نیز این را پذیرفته و اکنون وقت آن رسیده که نگاه‌ها به ایران تغییر پیدا کند.

پیتر استیونز افزود: برگزاری چنین کنفرانس ها و همایش‌هایی می‌تواند به شناساندن بازار ایران کمک کند. علاوه بر اینکه تاجران و صنعتگران اروپایی نیز تاکنون تمایل خود را برای حضور در ایران بارها نشان داده‌اند.

وی تصریح کرد: نکته مشترکی که در این همایش بیشتر خودروسازان خارجی بر آن اتفاق داشتند تعهد آنها برای ادامه همکاری با ایران بود که به سبب تحریم‌ها عقب افتاد.

استیونز در پایان تصریح کرد: شرکت‌هایی که تاکنون در ایران حضور نداشتند از اشتیاق زیادی برای حضور در صنعت خودروسازی ایران برخوردار هستند و به دنبال سرمایه‌گذاری مشترک با شرکت‌های ایرانی هستند که این امر برای خودروسازی ایران یک فرصت طلایی را به وجود می‌آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز