خبرگزاری کار ایران

ایران خودرو دیزل با محصولات جدید در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۲۴۴

شرکت ایران خودرو دیزل و شرکت های زیرمجموعه آن از محصولات جدید خود در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو در تهران رونمایی می کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از ایکو پرس، ‌ایران خودرو دیزل، تولید کننده محصولات تجاری گروه صنعتی ایران خودرو در سالن 38 نمایشگاه بین المللی تهران با ارایه محصولات جدید خود حضور فعالی دارد.

برمبنای این گزارش، کشنده جدید بنز اکتروس 1844 که از محصولات جدید این شرکت است برای اولین بار در نمایشگاه تهران در معرض دید عموم قرار گرفته است. اتوبوس C1230 گاز سوز و کامیون واگن هود با موتور O457 نیز از دیگر محصولات جدید این شرکت است که در نمایشگاه خودرو تهران عرضه شده است.

اتوبوس های C1230 و C1836، کشنده های اکسور و فوتون، کامیونت آرنا کمپرسی، وانت پولرسان و آمبولانس و همچنین مینی بوس آرین از دیگر محصولاتی است که در غرفه ایران خودرو دیزل در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو به نمایش درآمده است. 

شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو دیزل نیز در غرفه این شرکت در سالن ایران خودرو حضور دارند. شرکت ایدم تولیدکننده موتورهای دیزل در ایران از شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو و ایران خودرو دیزل است که بخشی از غرفه نمایشگاه تهران را به خود اختصاص داده است. این شرکت که دوره جدیدی از همکاری های خود با شرکت مرسدس بنز را آغاز کرده، چهار نوع موتور بنز که دارای استاندراد یورو 3، یورو 5EEV و یورو 6 هستند را درمعرض دید عموم قرار داده است. موتورهای 904، 906، 936 و 457 از محصولات جدید شرکت ایدم است که با همکاری مرسدس بنز تولید خواهد شد.

شرکت چرخشگر تولیدکننده گیربکس خودروهای سنگین نیز محصولات جدید خود را در نمایشگاه تهران ارایه کرده است. گیربکس اکولایف که جدیدترین گیربکس اتوماتیک ZF آلمان، گیربکس اتوماتیک آی استرونیک برای کامیون و کشنده و اتوبوس های بین شهری و همچنین گیربکس اکواسپلیت 4 گیربکس های دستی اتوبوس و کامیون از جمله محصولات جدید چرخشگر در نمایشگاه بین المللی توان مندی صنعت خودرو ایران است. براساس مذاکرات صورت گرفته تولید، داخلی سازی و صادرات گیربکس های شرکت ZF به صورت انحصاری در اختیار شرکت چرخشگر قرار می گیرد.

همچنین شرکت چرخشگر درنظر دارد از محصول جدید گیربکس ال نود هم در نمایشگاه رونمایی کند. طبق برنامه ریزی انجام شده با پایان یافتن واردات گیربکس خودروی ال نود از اردیبهشت سال آینده تولید این محصول در شرکت چرخشگر آغاز خواهد شد.

شرکت خدمات پس از فروش دیزل، گواه، از دیگر شرکت های حاضر در سالن گروه صنعتی ایران خودرو است. این شرکت قصد دارد واحد کاربری سازی خود را در نمایشگاه معرفی کند. واحد کاربری سازی گواه که به تازگی شکل گرفته کاربری سازی خودروهای حمل و آتش نشانی را برعهده دارد. کلیه کاربری های شرکت سمند ترابر توسط شرکت گواه انجام می شود.

شرکت محور خودرو نیز قطعات دنده و اکسل خود را به نمایشگاه تهران آورده است. اکسل نسل جدید بنز از مهم ترین محصولات جدید این شرکت است که در نمایشگاه عرضه شده است.

شرکت تولید قطعات خاور که از دیگر شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو دیزل است، قطعات تولیدی و گاردان های مختلف از جمله هزارخاره و گاردان اتوبوس 1924 را به نمایش گذاشته است. مجموعه فرمان نیز از دیگر محصولات تولیدی این شرکت در نمایشگاه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز