خبرگزاری کار ایران

توسط ترکان صورت گرفت:

تقدیر از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به خاطر باز پس‌گیری اراضی واگذار شده

اکبر ترکان، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از خدمات شایسته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، متن این تقدیرنامه با امضای اکبر ترکان که به واسطه خدمات شایسته مونسان در باز پس گیری اراضی که در سالیان گذشته به صورت غیر قانونی به آنها واگذار شده بود؛ انجام گرفت، به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر علی اصغر مونسان

مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش

با سلام

تلاش های حضرتعالی از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در جزیره کیش نشان از درایت و توانمندی شما در مدیریت یکی از مهم ترین قطب های گردشگری در ایران اسلامی است.

باز پس گیری اراضی از افرادی که غیر قانونی در منطقه آزاد کیش بی هیچ مبنا و قاعده ای زمین اخذ کرده بودند برگی دیگر از شایستگی شما در راستای استیفای حقوق مردم ایران  و دولت جمهوری اسلامی است که مورد حمایت و تشکر معاون اول محترم ریاست محترم جمهور نیز قرار  گرفته است.

همچنین خدمات ارزشمند  جنابعالی در توسعه عمرانی، جذب سرمایه گذاری، برقراری رفاه و امنیت پایدار که موجب ایجاد  فضایی امن برای  گردشگران، سرمایه گذاران و رضایت عمومی شده است  نیز شایان تقدیر می باشد.

توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم .    

کد خبر : ۳۵۲۹۰۷