خبرگزاری کار ایران

نعمت‌زاده در دیدار وزیرخارجه مالت؛

شرایط برای توسعه روابط تجاری و صنعتی با مالت فراهم است

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۳۷۳

وزیر صنعت گفت: سطح همکاری‌های اقتصادی ایران با جمهوری مالت باید افزایش یابد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نعمت‌زاده در دیدار «جرج وللا» وزیر امور خارجه جمهوری مالت افزود: می‌توان در مواردی همچون عملیات بانکداری، توریسم، نانو تکنولوژی، بایوتکنولوژی، میکروالکترونیک نیز همکاری متقابلی داشته باشیم.

به گفته نعمت‌زاده، در جمهوری اسلامی ایران جوانان با استعداد و تحصیلکرده زیادی وجود دارد به طوری که تعداد فارغ‌التحصیلان ایرانی در رشته مهندسی با کشور آمریکا برابری می‌کند و در سرمایه گذاری‌های خارجی می‌توان روی این موضوع حساب کرد.

وزیر صنعت، معدن وتجارت با تاکید بر اهمیت آموزش گفت: با پرداختن به امر آموزش در زمینه‌های مورد نیاز می‌توان بسیاری از پتانسیل‌ها موجود در هر دو کشور را به فعلیت رساند.

وزیر امور خارجه جمهوری مالت نیز در این دیدار گفت: در صورت سفر وزیران اقتصادی مالت و ایران به کشورهای همدیگر و همچنین تقویت اتاق‌های بازرگانی دو کشور، می‌توان فرصت‌های موجود در بازرهای منطقه و سایر بازارها استفاده خوبی کرد و آنها را ارتقاء داد.

جرج وللا افزود: کشورش در زمینه‌هایی همچون صنعت توریسم، هتل‌داری، خدمات هواپیمایی، داروسازی، تجارت الکترونیک و بندر داری، مهندسی طراحی، تحققیات داروسازی و ... تجارب و ظرفیت‌های قابل توجهی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز