خبرگزاری کار ایران

توافق ایران و توتال برای توسعه همکاری‌های فناورانه

پس از چند دور مذاکره مدیران شرکت توتال فرانسه با مدیران ارشد پژوهشگاه صنعت نفت، دو طرف برای همکاری در حوزه های پژوهشی و خدمات فناورانه توافق کردند.

به گزارش ایلنا، پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان مرکز خلق و توسعه فناوری وزارت نفت و توتال، از چندی پیش مذاکرات خود را برای چگونگی شکل‌گیری زمینه‌های همکاری و استفاده متقابل از توانمندیهای یکدیگر  آغاز کردند و پیرو تفاهمنامه شرکت ملی نفت ایران و توتال مبنی بر لزوم انتخاب همکار ایرانی برای پروژه‌های واگذار شده، مدیران این شرکت فرانسوی از امکانات پژوهشگاه بازدید کردند.

بر پایه این گزارش، پژوهشگاه صنعت نفت در روزهای اخیر میزبان مدیرانی از حوزه های اکتشاف و تولید، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه در بخش آسیای مرکزی و مشاور فناوریهای نفتی در بخش خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت توتال بود و طی بازدیدی که از پردیس بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت صورت گرفت، گزارشی از توانمندیها، دستاوردها و زمینه‌های همکاری با پژوهشگاه صنعت نفت به مدیران بخشهای مختلف توتال ارائه شد.

پژوهشگاه صنعت نفت از ابتدای اسفند امسال تاکنون، میزبان هیئتهای اقتصادی از کشورهای مختلف جهان و شرکتهای صاحب نام بین المللی بوده است که این دیدارها منجر به توافقهای دوجانبه ای برای استفاده متقابل از توانمندیهای دو طرف در حوزه های پژوهش و فناوری شده است.

 

کد خبر : ۳۵۳۶۴۶