خبرگزاری کار ایران

مه‌آبادی خبرداد:

متروی فرودگاه مهرآباد فردا افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری‌ هوایی کشوری با بیان اینکه 40 میلیارد تومان پروژه توسعه در فرودگاه مهرآباد به افتتاح رسید، گفت: متروی فرودگاه مهرآباد فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌اله مه‌آبادی با بیان اینکه متروی فرودگاه مهرآباد فردا به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: امروز چند پروژه به ارزش 740 میلیارد تومان در فرودگاه مهرآباد و فروگاه مشهد به افتتاح می‌رسد.

وی افزود: طرح تحول ساختار فضای کشور با ایجاد 7 هزار و 100کیلومتر راه هوایی، یک‌طرفه کردن راه‌ها و استفاده از فناوری ماهواره‌ها هفته گذشته به بهره‌برداری رسید و بهره‌برداری از پروژه‌های توسعه‌ای در فرودگاه‌ها ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری کشوری با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در فرودگاه گفت: زیباسازی و بهسازی نمازخانه‌ها، آغاز عملیات اجرایی ساماندهی محیط مقابل ترمینال‌ها، افتتاح مرکز کنترل دوربین‌های مدار بسته و نوسازی تمامی دروبین‌های ترمینال‌ها از جمله تعدادی از پروژه‌ها هستند.

وی با اشاره به افتتاح مرکز نظارت تصویری مهرآباد ادامه داد: این مرکز لندفاید و ایرفاید فرودگاه را از طریق دروبین‌های نظارتی پوشش می‌دهد .

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: پروژه‌های توسعه در فروگاه‌های تبریز، زاهدان، اصفهان و شیراز هم ادامه دارد.

کد خبر : ۳۵۵۴۸۲