خبرگزاری کار ایران

انجمن صنعت پتروشیمی ایران به اتاق ایران الحاق شد

در مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع فوق‌العاده انجمن صنعت پتروشیمی ایران که روز 15 اسفند ماه با حضور نماینده اتاق ایران برگزار شد، این انجمن به اتاق ایران الحاق شد.

گزارش ایلنا، در این جلسه پس از اضافه شدن متمم اساسنامه به صورت افزودن 7 بند اساسنامه مورد تأیید اتاق ایران به اساسنامه انجمن مذکور، انجمن صنعت پتروشیمی ایران به اتاق ایران الحاق شد.

در این جلسه گزارش عملکرد هیأت مدیره و گزارش صورت‌های مالی و بازرس قرائت و تصویب شد و روزنامه «دنیای اقتصاد» نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های انجمن انتخاب شد.

سپس تغییرات بندهایی از اساسنامه صورت گرفت به گونه‌ای که اعضای هیأت مدیره اشخاص حقوقی و از گروه‌های تخصصی براساس نوع خوراک پتروشیمی باشند.

در ادامه انتخابات تعیین هیأت مدیره و بازرس برگزار شد و براساس آرای به دست آمده «پتروشیمی پردیس»، «پتروشیمی زاگرس»، «پتروشیمی آریا ساسول»، «پتروشیمی کاویان»، «پتروشیمی بندرامام»، «پتروشیمی برزویه»، «پتروشیمی لرستان»، «پتروشیمی تندگویان» و «پتروشیمی سلمان فارسی» به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و «پتروشیمی نویدزرشیمی» و «پتروشیمی امیرکبیر» به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت مدیره انتخاب شدند.

همچنین براساس آرای به دست آمده از انتخابات بازرس، «ثقفی» به عنوان بازرس اصلی و «مختاری» به عنوان بازرس علی‌البدل تعیین شده و قبول سمت کردند.

کد خبر : ۳۵۸۳۱۹