خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک دکترمونسان به مناسبت حلول ماه رجب ومیلاد امام محمد باقر(ع)

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۷۵۲

به گزارش ایلنا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در پیامی حلول ماه رجب و میلاد امام محمدباقر ( ع ) را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله النور

فرارسیدن بهار مناجات و بندگی ، موسم انس شب زنده دارانِ همیشه بیدار با محبوب بی همتا و حلول ماه رجب المرجب را به تمامی شما هموطنان مومن و خداجو تبریک و تهنیت عرض می کنم .

در روزهای فزونی ذکر ذاکران و طنین نوای یا من ارجوه لکل خیر، از خداوند می خواهم با بهره مندی از برکات ماه رجب به درک فیوضات شعبان المعظم نائل آییم . سر دادن ذکر یا من یعطی الکثیر بالقلیل نیز مارا امید آن می بخشد که به مدد لطف بی انتهای حضرت دوست بتوانیم برای ضیافت الهی در ماه رمضان و نشستن بر خوان گسترده رحمت وبخشایش پرودگار عالمیان مهیا شویم.

در آغاز این ماه گرانقدر ،میلاد با سعادت وارث علم علوی حضرت امام محمد باقر(ع) را به تمامی ساکنان و گردشگران جزیره کیش تبریک عرض کرده و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات یکایک روزه‌داران و اعتکاف کنندگان، توفیق درک کامل فیوضات این ماه برای حرکت در مسیر سعادت دنیا و عقبی و برقراری صلح و آرامش در سراسر جهان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

                                                  علی اصغر مونسان

                                     رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز