خبرگزاری کار ایران

بیشترین و کمترین میزان امداد خودرو در کدام استان بوده است؟

مجری طرح امداد وخدمات نوروزی 5گروه خودروساز داخلی و خارجی در گفتگو با ایلنا بیشترین و کمترین میزان امدادرسانی در استان های کشور را تشریح کرد.

علیرضا برنجی در گفتگو با ایلنا با ارئه آمار امداد این خودرور سازها گفت: استان های مازندران، اصفهان، تهران، فارس و خوزستان با بیشترین تقاضای حمل و امداد فنی، جز 5 استان اول امداد رسانی در نوروز امسال شدند.

به گفته مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان، استان های لرستان، کرمانشاه و زنجان با کمترین میزان امدادرسانی نسبت به دیگر استان های کشور جزء کمترین میزان امدادخواهان نوروزی قرار گرفتند.

برنجی، تاکید کرد: طرح امداد و خدمات مشترک نوروزی با همکاری و همیاری بخش خدمات پس از فروش شرکت های "پرشیا خودرو(مرکز فروش و خدمات ب.ام.و)"، "اطلس خودرو(نماینده محصولات کیا در ایران)"، "جیلران موتور(نماینده محصولات جیلی در ایران)"، و دو خودروسازی داخلی "مدیران خودرو" و "کرمان موتور" بخوبی و بطور کامل در 15 فروردین ماه به پایان رسید.

مجری امداد مشترک گروه خودروسازان داخلی و خارجی، با اشاره به افزایش 9درصدی میزان امداد رسانی در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل متذکر شد: مدت زمان انتظار امداد خواهان با توجه به افزایش میزان سفرها نسبت به نوروز سال94 و همچنین افزایش امدادرسانی، به 25 دقیقه رسید.

مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان، یکی از مهمترین علل افزایش خدمات رسانی و مشکلات بوجود آمده برای امدادخواهان در نوروز امسال را شرایط جوی در استان های شمالی و شمال غربی کشور اعلام کرد.

برنجی در پایان با اعلام شماره تلفن 64026-021 مرکز تماس شبانه روزی امداد خودرو رفاه ایرانیان از آمادگی این شرکت امدادی برای ارائه هرگونه خدمات امدادی در طول ایام سال خبر داد و خاطرنشان کرد: این مرکز برای دریافت هرگونه نظر و پیشنهاد از سوی مشتریان و امدادخواهان نیز آماده است.

کد خبر : ۳۵۹۸۷۳