خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت سیر و سفر ارومیه:

عقاب افشان بهترین شرایط خدمات پس از فروش را نسبت به سایر تولیدکنندگان اتوبوس کشور دارد

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۳۴۰

عدم شناخت کافی رانندگان و مالکان لطمات جدی به اتوبوس‌های اسکانیا زده است.

مدیر شرکت سیر و سفر ارومیه گفت: عقاب افشان بهترین شرایط خدمات پس از فروش را نسبت به سایر تولیدکنندگان اتوبوس کشور دارد.

فیروز صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به این که اتوبوس‌های اسکانیا در صورت بهره‌برداری صحیح از آنها واقعاً اتوبوس‌های خوبی هستند تاکید کرد: در بیشتر اوقات، عدم شناخت کافی رانندگان و مالکان لطمات جدی به این اتوبوس‌ها می‌زند.

متن کامل گفت‌وگو با مدیر شرکت سیر و سفر ارومیه در ذیل آمده است:

 

کمی از شرکت سیر و سفر ارومیه بگویید. چند دستگاه اتوبوس در این شرکت مسافربری فعالیت دارند و بیشتر از چه برند اتوبوسی استفاده می‌کنید؟

شرکت سیر و سفر ارومیه سال‌هاست افتخار جابه‌جایی مسافران را از ارومیه به شهرهای مختلف کشور مخصوصاً پایتخت بر عهده دارد. ما روزانه 8 دستگاه اتوبوس را از ارومیه به تهران می‌فرستیم و معمولاً این اتوبوس‌ها بیشتر به مقصد ترمینال آزادی و پایانه آرژانتین حرکت می‌کنند. شاید یکی از تفاوت‌های عمده ما با بسیاری از شرکت‌های مسافربری دیگر کشور این است که به مسافران بعدازظهر خود شام رایگان می‌دهیم و از این طریق به دنبال جلب رضایت صددرصدی مشتریان خود هستیم. ما همیشه سعی می‌کنیم خدمات متفاوتی به مسافران‌مان ارائه دهیم.

 

آیا تهیه شام رایگان برای شرکت صرفه اقتصادی دارد؟

به هر حال سیر و سفر ارومیه بیش از هر چیز به رضایت مسافران خود اهمیت می‌دهد. نمی‌شود فقط شعار متفاوت بودن داد. ما هم‌اکنون 12 اتوبوس VIP اسکانیا داریم که در همه آنها جوجه کباب به عنوان شام رایگان به مسافران ارائه می‌شود. البته فقط ما نیستیم که به مسافران‌مان شام رایگان می‌دهیم؛ برخی شرکت‌های دیگر هم وقتی ما این کار را کردیم، ارائه شام را در لیست خدمات خود قرار دادند.

 

یک شرکت مسافربری مطلوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاخصه‌های مختلفی بر کیفیت یک مجموعه مسافربری تأثیرگذار است اما رعایت یک نکته کلی به تنهایی می‌تواند موجب احراز کیفیت مطلوب یک شرکت مسافربری شود. به نظر من بیش از هر چیز رضایت مسافران باید مدنظر قرار داشته باشد. بی‌شک اگر مشتریان ما از شرایط شرکت راضی باشند، مشخص می‌شود که عملکرد کلی شرکت مسافربری سیر و سفر در مسیر خوبی است. البته عکس این قضیه هم صادق است؛ یعنی حتی در صورت تأمین برخی شرایط مناسب، اگر نتوان رضایت مسافر را جلب کرد، نتیجه مطلوبی حاصل نمی‌شود.

 

چقدر مسافران شما از عملکرد شرکت سیر و سفر ارومیه رضایت دارند؟

بهتر است من اظهار نظری نکنم و مسافران‌مان این سؤال را پاسخ دهند. اما فقط می‌خواهم بار دیگر به تلاش خود برای جلب رضایت مسافران‌مان اشاره کنم. خوشبختانه کمتر پیش می‌آید مسافری شکایتی از نوع خدمات ما داشته باشد. مجموعه سیر و سفر ارومیه همواره تلاش می‌کند بهترین شرایط را برای مسافران خود تأمین کند.

 

با توجه به حجم مسافران نوروزی و انتظاری که مسافران از شرکت‌های خدمات مسافربری دارند، چه برنامه‌ای را برای آنها تدارک دیده‌اید؟

یکی از دوره‌های پرمشغله کار ما همین ایام نوروز است و باید در این تعطیلات به بهترین شکل عمل کنیم. بارها شده ما در مسیرهای رفت و برگشت مجبور شده‌ایم اتوبوس‌های خود را با کمتر از 5 مسافر راهی مقصد کنیم و هیچ‌گاه در این مواقع به ضرر ناشی از کم‌بودن تعداد مسافران نمی‌اندیشیم، چون مسافران دیگری در مبدأ دیگری منتظر اتوبوس‌های ما هستند.

 

شاید مهمترین بخش کار شما برای جلب رضایت مسافران، انتخاب رانندگان زبده و باتجربه‌ای باشد که قرار است در طول مسیر از جان و مال مردم محافظت کنند. چقدر در این خصوص دقت نظر دارید؟

این موضوع یکی از حساسیت‌های مورد تأکید ماست. قطعاً هیچ‌یک از رانندگان سیر و سفر ارومیه حق کوچکترین توهین به مسافران و تخطی از وظایف خود را ندارند. شعار ما مشتری‌مداری است و در این مسیر همه باید به درستی وظایف خود را انجام دهند. البته این نکته را هم یادآوری کنم که تا به حال بارهای بار مسافرانی آمده‌اند و از رانندگان ما به شکل حضوری تعریف و تمجید کرده‌اند.

 

شرایط کیفی اتوبوس‌های اسکانیا از نظر شما به عنوان مدیر یک شرکت مسافربری چگونه است؟

اتوبوس‌های اسکانیا از نظر فنی، استحکام و استهلاک شرایط بسیار خوبی دارند و طبیعی است که اگر ما از این برند اتوبوس رضایت نداشتیم، 12 دستگاه از آن را خریداری نمی‌کردیم. ما هرساله چند دستگاه اتوبوس جدید اسکانیا خریداری می‌کنیم و در عین حال اگر چند سال از عمر اتوبوس‌های شرکت گذشته باشد، آنها را با اتوبوس‌های صفرکیلومتر جایگزین می‌کنیم. اتوبوس‌های اسکانیا در صورت بهره‌برداری صحیح از آنها واقعاً اتوبوس‌های خوبی هستند. در بیشتر اوقات، عدم شناخت کافی رانندگان و مالکان لطمات جدی به این اتوبوس‌ها می‌زند.

 

آیا در همین راستا لازم است اتوبوس‌ها را در مراکز خدمات پس از فروش تعمیر کرد؟

دقیقاً همین‌طور است، چون در این مراکز نفراتی هستند که به‌روزترین آموزش‌ها را برای تعمیر اتوبوس‌های اسکانیا دیده‌اند و بدون دغدغه می‌توان وسیله نقلیه را در اختیارشان قرار داد. خوشبختانه شرکت عقاب افشان با راه‌اندازی مراکز خدماتی خود در نقاط مختلف کشور شرایط خوبی را برای ما رقم زده است و امیدوارم که شرایط این مراکز روزبه‌روز بهتر شود. من فکر می‌کنم عقاب افشان بهترین شرایط خدمات پس از فروش را نسبت به سایر تولیدکنندگان اتوبوس کشور دارد.

انتهای پیام

عقاب افشان بهترین شرایط خدمات پس از فروش را نسبت به سایر تولیدکنندگان اتوبوس کشور دارد

عقاب افشان بهترین شرایط خدمات پس از فروش را نسبت به سایر تولیدکنندگان اتوبوس کشور دارد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز