خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون وزیر نفت

معاون مدیرعامل در امور توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۷۲۵

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی معاون خود را در امور توسعه و مهندسی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، رکن الدین جوادی با صدور حکمی غلامرضا منوچهری را به عنوان معاون خود در امور توسعه و مهندسی منصوب کرد.

در متن حکم معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خطاب به غلامرضا منوچهری آمده است:

با عنایت به تغییرات در ساختار سازمانی شرکت ملی نفت ایران و با توجه به تجربیات ارزشمند و توانمندیهای جنابعالی و حسب هماهنگی به عمل آمده با وزیر محترم نفت، به موجب این حکم به عنوان «معاون مدیرعامل در توسعه و مهندسی» منصوب می شوید تا با ساماندهی وظایف شرکت ملی نفت ایران در راستای اهداف اساسنامه و برنامه‌های مصوب توسعه و همچنین تدوین و پیشنهاد راهبردهای مورد نیاز در چارچوب سیاستهای اقتصاد مقاومتی اقدام فرمایید.

سیاستگذاری، هماهنگی، نظارت، پیگیری وظایف و ماموریتهای محوله به شرکتها و واحدهای فعال در حوزه توسعه و مهندسی در شرکت ملی نفت ایران شامل شرکت نفت وگاز پارس، شرکت مهندسی و توسعه نفت، شرکت نفت خزر، مدیریت فنی و مهندسی، مدیریت نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفتخیز، طرح مستقل توسعه لایه‌های نفتی میدان پارس جنوبی، طرح جامع توسعه پایدار پارس جنوبی، ساماندهی و نظارت بر حسن اجرای قراردادهای بالادستی نفت وگاز مصوب دولت محترم از وظایف معاونت مدیرعامل در توسعه و مهندسی خواهد بود. توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند منان خواستارم».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز