خبرگزاری کار ایران

محمود واعظی:

خسروی رسالت خود را به خوبی ادا کرد/ اصرار نمی‌کرد با بازنشستگی‌اش موافقت نمی‌کردم

مراسم تودیع و معارفه خسروی و آذری‌جهرمی به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در سالن شهید قندی وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی حضور بی‌شمار کارکنان بخش خصوصی و دولتی حوزه ICT را در مراسم را نشان از وفاداری آنان به یک مدیر لایق برشمرد و خاطر نشان کرد: از نظر من، مدیران در هر رده سازمانی باید به گونه‌ای عمل کنند که در وهله اول خدا از آنان راضی باشد و در مرحله بعد، زمان رفتن نام نیکی از خود به یادگار بگذارند.

وزیر ارتباطات در ادامه با تقدیر از خانواده خسروی که با صبر و بردباری این سال‌ها کنار وی بودند، گفت: کنار هر مدیر موفق همواره یک خانواده همراه و مشوق قرار دارد که در تمام سختی‌ها یار و یاور وی هستند.

وی با اشاره به پذیرش مسوولیت‌های سخت و کار همراه با عشق و علاقه از جانب خسروی گفت: خسروی همواره با توکل به خدا و با اعتقاد به مردم و نظام خدمت کردند و این بزرگترین افتخار یک مدیر است که پایان کار، کارنامه‌ای بسیار درخشان و شاخص از خود به جا بگذارد.

وزیر ارتباطات همچنین خسروی را مدیری شجاع در تصمیم‌گیری برشمرد و افزود: هر تصمیمی که به نفع کشور بود را با توکل به خدا اتخاذ می‌کرد و پس از 35 سال مدیریت در مسوولیت‌های مختلف، کارنامه پاکی از خود به جا گذاشت که قابل تقدیر است.

وی با ابراز رضایت از همکاری با خسروی به عنوان مدیری لایق و پیگیر گفت: تمام برنامه ریزی‌ها را با علاقه پیگیری می‌کردند و حاصل آن هم همین تحول بزرگی است که در زیرساخت کشور به وقوع پیوسته و از نظر عملکرد برای کشور قابل قیاس با هیچ‌یک از دیگر کارهای نیست.

واعظی تصریح کرد: خسروی رسالت خود را به خوبی ادا کرد و از مدیران موفق ما هستند و اگر اصرار بیش از حد خودشان نبود، با بازنشستگی ایشان موافقت نمی‌شد.

وی در ادامه با اشاره به انتصاب آذری‌جهرمی به عنوان جانشین خسروی این انتخاب را به توصیه وی عنوان کرد و گفت: علی‌رغم علاقه‌مندی نسبت به بهره‌گیری از نیروهای جوان، ابتدای دولت امکان استفاده از آنان در مناصب ارشد مدیریتی فراهم نبود اما همواره معتقدم باید به جوانان کشور اعتماد کرد.

واعظی افزود: این بخش با توجه به تحول سریع دنیا و تقاضای مردم، نیازمند آرامش و برنامه‌ریزی است که با ورود رییس جدید مرکز ملی فضای مجازی خوشبختانه آرامش در بخش حاکم شده و می‌شود امیدوار بود، همکاری نزدیک زیرساخت و مرکز ملی ادامه یابد.

وی با تاکید بر وجود فعالیت‌های جدید در شرکت زیرساخت، ابراز امیدواری کرد با تعامل خوب مدیر جدید و جوان این شرکت با مجموعه، روند توسعه آن با قوت ادامه یابد به طوری که اواسط سال رونمایی از شبکه‌ملی اطلاعات صورت گیرد.

کد خبر : ۳۷۲۶۸۵