خبرگزاری کار ایران

رفع نقص فنی 20 نقطه حادثه خیز در جاده چالوس

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کرج گفت : برای رفع فنی 20 نقطه حادثه خیز در جاده کرج - چالوس دستور قضایی صادر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری، جواد یاوری افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

موظف است ، ظرف مدت 6 ماه نسبت به رفع ایرادات و نواقص اقدام کند در غیر این صورت با بروز سانحه در این مناطق، آن اداره کل جزو مقصران خواهد بود.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز در جریان بازدید وی از جاده کرج – چالوس شناسایی شده، توضیح داد: با رفع این ایرادها می‌توانیم شاهد کاهش سوانح باشیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای کرج با برشمردن ایرادهای ارسالی، اظهار داشت: سه راه کندر جدید، پیچ مجتمع یوسف، پیچ‌های خوزن، ورودی تونل شماره 2 از شمال به جنوب، پیچ تکاوران، انتهای سد کرج تا پل خواب، پیچ ری زمین، پیچ شاه غلام، پیچ در ده از جمله موارد اعلامی هستند.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت گاردریل‌ها که عمدتا پوسیده هستند و یا فاصله بین پایه‌ها غیر استاندارد است دیگر نواقص اعلامی را نیز عنوان کرد و گفت: دیوارچینی مربوط به حاشیه سد، نصب حفاظ‌های توری، شیب نامناسب در برخی پیچ‌ها، آسفالت نامناسب جاده، تعمیر بهمن‌گیرها، نصب تابلوها و علایم هشدار دهنده، جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی، تامین نور کافی، رفع خطر ریزش سنگ در تونل‌ها وکوه دیگر موارد اعلامی را تشکیل می‌دهند که در نامه‌ای با ذکر جزئیات به اطلاع اداره کل راه و شهرسازی استان رسیده است.

 

کد خبر : ۳۷۸۸۳۴