خبرگزاری کار ایران

سه برند فرآورده‌های گوشتی، یک برند لبنیات و یک برند چای غیراستاندارد اعلام شدند

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: کارشناسان استاندارد در جریان بازرسی‌های منظم خود در خرداد ماه سال جاری از مراکز تولید و توزیع مواد غذایی چای احمد ایرانیان شایان(احمددادخواه) را شناسایی و به دلیل غیراستاندارد بودن توقیف کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران مسلم بیات افزود: بازرسان استاندارد در جریان این بازرسی‌ها مقادیری چای و لبنیات غیراستاندارد شناسایی و توقیف کردند.

وی علت غیراستاندارد بودن این کالا را تولید در زمان بی‌اعتباری پروانه اعلام کرد و افزود: در این راستا از این واحد تولیدی (واقع در شهرک صنعتی شمس آباد) به دادگاه شکایت شد.

بیات گفت: پرونده تولیدکننده لبنیات شامل دوغ، ماست و ماست موسیر با نام تجارتی تندیس به دلیل غیراستاندارد بودن برای رسیدگی قانونی به مرجع قضایی ارسال شده است.

مدیرکل استاندارد استان تهران افزود: همچنین در جلسات کمیته علایم این اداره‌کل در خردادماه امسال پروانه سه فرآورده گوشتی شامل سوسیس و کالباس 70 درصد گوشت با نام تجارتی رباط (به علت بی کیفیتی کالا)، همبرگر و کباب لقمه 70 درصد با نام تجارتی کوچوئی (به علت بی اعتباری پروانه استاندارد و تعطیلی واحد) ابطال شد.

 

کد خبر : ۳۸۱۳۰۳