خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون علمی و فناوری رییس جمهوری؛

دبیرکل جشنواره ملّی فرهنگی هنری «ایران ساخت» منصوب شد

با حکم معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، پرویز کرمی به عنوان دبیرکل جشنواره ملّی فرهنگی هنری «ایران‌ساخت» و با شعار «فناوری ایرانی= کسب و کار ایرانی» منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، پرویز کرمی به عنوان دبیرکل جشنواره ملّی فرهنگی هنری«ایران‌ساخت»، با شعار «فناوری ایرانی= کسب و کار ایرانی» و با هدف حمایت از تولیدات ساخت داخل، جریان سازی، تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با کارآفرینی، نفی واردات بی رویه، فرهنگسازی و گفتمان سازی اقتصاد دانش بنیان با کمک فعالان فرهنگ و هنر که از اهداف اصلی این معاونت و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان است، منصوب شد.

در این حکم آمده است:

«هنر زبان ناگفتنی هاست. جوینده ی نایافته هاست. هنر روزنه ای به نادیده هاست بر مدار همین زبان شگفت انگیز و رویایی است که میتوان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، شگفتگی و بالندگی را به بار نشاند. پس، بسی روا خواهد بود که تاثیر گذاری و اهمیت زبان هنر را در گفتمان سازی علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان به جد بگیریم.

از همین رو، نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجارب ارزند جنابعالی در حوزه علم، فناوری و فرهنگی و هنری، به موجب این حکم به عنوان دبیر کل جشنواره ملّی فرهنگی هنری «ایران ساخت» و با شعار «فناوری ایرانی = کسب و کار ایرانی» منصوب می شوید.

انتظار این است که به واسطه برگزاری این رویداد مهم، مسیری موثر، کارآمد و جریان ساز با بهره گیری از زبان هنر و توان فعالان این حوزه گشوده شود تا حمایت از تولید ساخت داخل و کسب و کار ایرانی در کشور شتاب گیرد و تفکر بهره مندی از سرمایه های فکری و نیروی انسانی جوان متخصص، در راستای ایجاد زیست بوم کار آفرینی، بیش از پیش نمود یابد.

امیدوارم در پناه الطاف الهی، با فرهنگ سازی و ترویج علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان که از اهداف این جشنواره است و اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و همراهی و همکاری سایر دستگاه ها به ویژه رسانه ملی، مطبوعات، اصحاب فرهنگ و هنر، مراکز علمی و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، در برگزاری هر چه بهتر این حرکت امید آفرین و جریان ساز، موفق و موید باشید.»

 

 

کد خبر : ۳۸۴۴۲۲