خبرگزاری کار ایران

٣ ماه امسال

تولید میعانات گازی فاز ١٢ پارس جنوبی از مرز ٦ میلیون بشکه گذشت

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۰۵۷

تولید میعانات گازی فاز ١٢ مجتمع گاز پارس جنوبی (پالایشگاه نهم) در سه ماه امسال به بیش از ٦ میلیون و ١٨٧ هزار بشکه رسید.

به گزارش ایلنا، مدیر پالایشگاه نهم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار کرد: در مسیر تحقق و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، تولید میعانات گازی پالایشگاه نهم در سه ماه امسال به ٦ میلیون و ١٨٧ هزار و ١١٣ بشکه رسید.

غلامرضا بهمن‌نیا افزود: در بازه‌ زمانی یادشده با تلاش کارکنان و متخصصان پالایشگاه نهم، چهار میلیارد و ٧٨٤ میلیون مترمکعب گاز نیز فرآورش شد.

وی با اشاره به رکورد بیشترین سهم فرآورش گاز در پالایشگاه نهم ادامه داد: آمارها حاکی از آن است که بالاترین حجم فرآورش گاز شیرین در روزهای گذشته بیش از ٨٥ میلیون مترمکعب بوده است.

بهمن‌نیا تصریح کرد: در ٣ ماه نخست امسال، ١٧ هزار و ٥٥٦ تن گوگرد دانه‌بندی در پالایشگاه نهم تولید شده است که امیدواریم همچنان با همین کیفیت به تولید گوگرد و دیگر محصولات ادامه دهیم.

به گفته مدیر پالایشگاه نهم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، این پالایشگاه یکی از مراکز مهم و استراتژیک حوزه‌ انرژی کشور است که در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی نیز بعنوان یک مجموعه‌ عظیم پالایشگاهی نقش بسیار موثری دارد.

وی تاکید کرد: افزایش فرآورش و تامین گاز از اولویتهای اصلی پالایشگاه نهم بشمار می رود که خوشبختانه هر روز شاهد افزایش تولید و فرآورش گاز و بهبود وضع در این مجموعه‌ بزرگ هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز