خبرگزاری کار ایران

رونمایی از تفاهم‌نامه‌های سازمان بورس و مراکز علمی- پژوهشی

مراسم رونمایی از تفاهم‌نامه‌های سازمان بورس و مراکز علمی- پژوهشی در نهمین نمایشگاه بین‎المللی بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای ایفای رسالت اعتلای فرهنگ و آموزش در بازار سرمایه، اقدام به همکاری و فعالیت‌های پژوهشی با دانشگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط دیگری کرده است؛ در راستای توسعه این همکاری‌ها، همزمان با نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در روز دوشنبه 21 تیرماه 1395، از ساعت 14 الی 17:30 مراسم رونمایی از تفاهم‌نامه‌های آموزشی، علمی و پژوهشی سازمان بورس و اوراق بهادار با سازمان‌ها و مراکز مرتبط برگزار خواهد شد.

این تفاهم‌نامه‌های آموزشی، علمی و پژوهشی میان سازمان بورس و اوراق بهادار با سازمان‌ها و مراکزی همچون مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه خوارزمی، سازمان مدیریت صنعتی، مرکز آموزش علمی-کاربردی خانه کارگر خواهد بود.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت مالی خاورمیانه و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت مالی در جهان در روزهای 20 تا 23 تیر ماه سال جاری، توسط سازمان بورس و اوراق بهادار و با مشارکت سایر دست‌اندرکاران بازار سرمایه، بازار پول و بیمه کشور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهـران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان در این تاریخ می‌توانند هر روز از ساعت 10 الی 18، از نمایشگاه مذکور واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید کنند.

 

کد خبر : ۳۸۸۲۵۳