خبرگزاری کار ایران

مدیر بانک ساچه ایتالیا به ایلنا خبر داد:

حضور بانک‌های ایتالیایی در پروژه‌های بیمارستانی، نفت و گاز/ ال سی‌ها و ضمانت‌نامه‌های بسیاری برای بانک‌های ایرانی صادر کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۱۱۰

در ماه‌های اخیر تفاهم‌نامه‌های خوبی با وزارت اقتصاد و دارایی ایران برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های بیمارستانی، نفت و گاز داشته‌ایم و همکاری ما با بانک‌های ملی و تجارت افزایش پیدا کرده است.

مدیر اجرایی بانک ساچه ایتالیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص سطح همکاری بانک‌های دو کشور گفت: قبل از تحریم‌ها بانک ساچه یکی از بانک‌های فعال در ایران بود و بعد از بانک‌های آلمانی بیشترین مراودات را با بانک‌های ایران داشت.

مارک فیورلی ادامه داد: بعد از سفر آقای روحانی در ماه مارس این همکاری‌ها دوباره به روال عادی برگشته است و تا به امروز ال سی‌ها و ضمانت‌نامه‌های بسیاری برای بانک‌های ایرانی صادر  کرده‌ایم.

وی با اشاره با همکاری جدید این بانک اظهار داشت: در ماه‌های اخیر تفاهم‌نامه‌های خوبی با وزارت اقتصاد و دارایی ایران برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های بیمارستانی نفت و گاز داشته‌ایم و همکاری ما با بانک‌های ملی و تجارت افزایش پیدا کرده است.

فیورلی تصریح کرد: بازار ایران برای ما مهم است و به هیچ عنوان حاضر نیستیم آن را از دست بدهیم قراردادها و پوشش‌های بیمه‌ای که در جریان سفر مقامات عالی در کشور تا به امروز صورت گرفته نشان از عزم دو طرف برای گسترش این همکاری‌هاست.

فیورلی گفت: جلسات خوبی با مقامات اقتصادی ایران داشته‌ایم و خبرهای خوبی شنیده‌ایم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز