خبرگزاری کار ایران

واتساپ یک فونت جدید برای کاربران iOS و اندروید معرفی کرد

واتساپ از زمان راه اندازی کانال تست بتا برای Google Play store , وارد مرحله جدیدی شده است .سرعت راه اندازی این بروزرسانی ها نیز قابل توجه است هر چند در تعداد زیادی از این بروزررسانی ها از ویژگی های آشکار نشده فراوانی استفاده کرده است . منظور ما از این دسنه از ویژگی ها , همان هایی هستند که برای تست داخلی معرفی شده اند اما برای استفاده واقعی ,آماده نیستند. این موضوع توسط WABetaInfo به صورت رسمی به توئیتر ,گزارش شده است.

یکی از این  ویژگی ها  ,فونت  FixedSys است که برای کاربران  راه  اندازی شده است.  این  فونت در حال  حاضر به  عنوان  یک کد و یک  ویژگی مخفی موجود است و برای کاربران بتا نیز در  سطح  وسیعی , راه  اندازی میشود  . البته  بروزرسانی های دیگری نیز در این  زمینه  صورت  گرفته  است مانند  پشتیبانی از GIF  یا  تماس های  ویدیویی و اشاره کردن  به  کاربران در چت یا کاربرانی که در واتساپ حضور ندارند .

به گزارش ایلنا به نقل از دیجی فارسی، همه  این ویژگی ها  فعلا در مرحله تست قرار دارند و به  زودی نیز راه  اندازی میشوند.

2016-07-15_111937

 این فونت جدید به  فونت  هایی که  اخیرا معرفی شده اند مانند  bold, italics و strikethrough. اضافه  میشوند. همه این فرمت ها تقریبا  ۱۵ گزینه  منحصر به  فرد  فرمت  را  برای کاربران  به همراه دارند.

این امر کاربران را  قادر میسازد تا با استفاه  از این گزینه ها , ارتباط  روشنتری را با هم  برقرار کنند  و در طول  مکالمات نیز تغییرات  و تنوعاتی را ایجاد کنند.

برای استفاده از  همه این  فرمت ها ,نمادهای زیر را در پایان  و  در آغاز  پیام  خود مورد استفاده قرار دهید.

کد خبر : ۳۹۱۲۸۶