خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

نقش لابی صهیونیستی در لغو پروازهای ایرانی

لابی صهیونیستی صنعت هوایی ایران را نشانه گرفته است و به بهانه تحریم‌ها با هدف انحصارگرایی قصد دارد پروازهای ایرانی را لغو کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شنیده‌ها حاکی از این است که یک ایرلاین اوکراینی وابسته به جریان‌های صهیونیستی به بهانه تحریم‌های هوایی ایران با کارشکنی‌های گسترده قصد دارد مانع از انجام پروازهای شرکت‌های هواپیمایی کشورمان در مسیر تهران – کیف شود.

این در حالی است که پس از لغو تحریم‌ها و اجرایی شدن برجام ایرلاین‌های ایرانی تلاش دارند مسیرهای پروازی خود را در سراسر نقاط جهان افزایش دهند و در شرایط رقابتی عادلانه وارد بازار بین‌المللی شوند اما سنگ‌اندازی‌ها و لابی های صهیونیستی این فرصت را می‌گیرد.

ایرلاین‌های ایرانی دو روز در هفته به کیف اوکراین پرواز دارند این در حالی است که یک شرکت هواپیمایی اوکراینی از چندین سال گذشته جابجایی مسافران ایران – اوکراین را در دست داشت.

حال اینکه پس از حضور موفق ایرلاین‌های ایرانی در این مسیر این شرکت هواپیمایی اوکراینی با لابی‌های گسترده، تحریم‌هایی را برای شرکت‌های هواپیمایی کشورمان در اوکراین اجرایی کرده است.

گفته می‌شود این ایرلاین وابسته به جریان‌ صهیونیستی در اوکراین، قصد دارد پروازهای هواپیماهای کشورمان در مسیر تهران – کیف را لغو کند و برای تحقق این امر اقداماتی هم انجام گرفته است.

کد خبر : ۳۹۴۴۵۱