خبرگزاری کار ایران

آزادی زندانیان غیر عمد حوادث رانندگی توسط صندوق تامین خسارت بدنی

علی جباری همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به فعالیت های گسترده صندوق تامین خسارت بدنی در کاهش آسیب های احتماعی ناشی از حوادث رانندگی اظهار داشت: صندوق در قانون جدید ضمن قرار گرفتن در جایگاه بیمه گر اتکایی شرکتهای بیمه ، ضامن بیمه نامه های شخص ثالث صادره شرکتهای بیمه نیز هست تا مردم با خیالی آسوده نسبت به خرید بیمه نامه اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، وی  با اشاره به فعالیت‌های گسترده این نهاد عمومی در کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از حوادث رانندگی اظهار داشت: در دو سال گذشته با حمایت دولت تدبیر و امید صدها زندانی غیر عمد حوادث رانندگی که به علت نداشتن پوشش کافی بیمه شخص ثالث در زندان به سر می بردند آزاد وبه آغوش خانواده برگشته اند.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی در ادامه افزود: قانون جدید بیمه شخص ثالث که از خرداد ماه اجرایی گردیده است یکی از مترقی ترین قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی است که وظایف مهمی را بر عهده صندوق نهاده است.

جباری با تقدیر از حمایت های دولت از صندوق افزود: ریاست مجمع صندوق بر عهده وزیر اقتصاد می باشد و  طیب نیا مساعدتها و همکاری لازم را در جهت توسعه خدمات صندوق مبذول داشته اند، همچنین دیگر اعضا مجمع به ویژه حجه الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری و همتی رئیس کل بیمه مرکزی به عنوان اعضای مجمع نیز همکاری ارزشمندی با صندوق داشته اند.

مدیر عامل صندوق تامین خسارت بدنی، حمایت از آسیب دیدگان حوادث رانندگی را وظیفه ای خطیر برای صندوق ارزیابی نموده و گفت:به همکارانم گفته ام خدمت در صندوق عبادت است، چون باید به افرادی خدمت رسانی کنیم که عزیز خود را از دست داده اند یا آن فرد دچار مشکلات سخت جسمی شده است. عمده مصدومان حوادث رانندگی متاسفانه مشکلات نخاعی دارند و این موضوع واقع دردناک است و خانواده ها و خود فرد دچار مشکلات فراوان می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت های دولت و صنعت بیمه از این نهاد بتوانیم وظایفی را که قانون برایش پیش بینی نموده است به خوبی انجام دهیم.

کد خبر : ۳۹۸۷۲۸