خبرگزاری کار ایران

۴ تا ۷ مهر امسال؛

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران برگزار می‌شود

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از روز یکشنبه 4 مهر تا چهارشنبه 7 مهر سال جاری به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

به‌گزارش ایلنا، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 4 مهر سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کار خود را آغاز می‌کند.

در این نمایشگاه کارفرماها، مشاوران و پیمانکاران حضور دارند و شرکت‌های تولیدکننده انواع لوله و اتصالات پلیمری، تصفیه، فیلتراسیون و آب‌شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، سیستم‌های اندازه گیری و تجهیزات آزمایشگاهی آب و فاضلاب، تجهیزات صنعتی، لوله و اتصالات فلزی نیز محصولات خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

بر اساس این گزارش، 259 شرکت داخلی و 140 شرکت خارجی از 25 کشور جهان همچون آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، آمریکا، کانادا، چین و ... در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را ارائه می‌کنند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در فضایی به وسعت 25 هزار و 663 مترمربع و با حضور حدود 400 شرکت برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه از 4 مهر لغایت 7 مهر سال جاری از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

کد خبر : ۴۱۱۸۰۹