خبرگزاری کار ایران

امروز در رینگ داخلی بورس انرژی عرضه می شود؛

عرضه‌های متانول‌ پتروشیمی شیراز و فن‌آوران

امروز (دوشنبه 29 شهریور ماه 95)، حلال 402 پالایش نفت تبریز و سوخت هوایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از انبار نفت اراک به مقاصد اراک، ارمنستان و افغانستان در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در جریان معاملات امروز علاوه بر معاملات مستمر در بازار قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه، کالاهای متانول پتروشیمی شیراز، متانول پتروشیمی فن آوران، برش سنگین و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز و حلال 410 پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی معامله می شود.

همچنین در جریان معاملات یکشنبه (28 شهریور ماه 95)، بازار برق بورس انرژی ایران شاهد معامله 10 هزار و 809 قرارداد معادل 208 هزار و 516 مگاوات ساعت به ارزش 74 میلیارد و 903 میلیون ریال بود.

لازم به ذکر است؛ در آغاز جلسه معاملاتی این روز، نمادهای بار‌ پیک، کم‌باری، میان‌باری و بارپایه روزانه 27 مهر95 گشایش یافته و در پایان نمادهای بار پیک، کم‌باری، میان‌باری و بارپایه روزانه 1 مهر 95 متوقف شدند.

در این روز همچنین در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی ایران، در تمامی نمادهای فعال، 34 هزار قرارداد با ارزش بیش از 74 میلیارد و 888 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

در مجموع ارزش کل معاملات این روز بورس انرژی قریب به 150 میلیارد ریال بالغ شد.

 

کد خبر : ۴۱۲۱۵۶