خبرگزاری کار ایران

ایدرو از طرح های مشتری محور شرکت های دانش بنیان حمایت می کند

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۳۸۱

معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از پژوهشکده میکروالکترونیک ایران و طرح ها , پروژه های این شرکت دانش بنیان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایدرو معظمی در این بازدید با بیان اینکه امروزه جوانان خوش فکر، با استعداد و علاقمند در شرکت های دانش بنیان مشغول به کارند اظهار امیدواری کرد حمایت های معنوی و مادی از این شرکت ها موجب شکوفایی و بالارفتن راندمان کاری آنها شود.

رئیس هیات عامل ایدرو با اشاره به این که سازمان گسترش می تواند در حوزه بازاریابی و همچنین ارتباط گیری با داخل و خارج، کمک شایانی را انجام دهد اظهار داشت: ما در سازمان گسترش یک مدل برای حمایت از شرکت های دانش بنیان تعریف کردیم که بر اساس آن، اقدام می کنیم.

وی با تصریح به این که یکی از وظایف سازمان گسترش حمایت از صنایع پیشرفته(های تک) است، افزود :سازمان از طرح های مشتری محور در شرکت های دانش بنیان استقبال می کند و اکنون با توجه به حمایت خاصی که مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از بخش خصوصی دارند و هم چنین اعتماد قابل ملاحظه ای که بخش خصوصی به مهندس نعمت زاده دارد، فضای بسیار خوبی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان فراهم شده است.

دکتر معظمی با اشاره به این که سازمان گسترش یک سازمان توسعه ای است، حرکت به سمت طرح ها و پروژه های علمی را بسیار حائز اهمیت دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز