خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد:

فروش سوالات به امتحانات خلبانی هم رسید

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۶۰۹

(م.ت) یکی از معاونان سازمان هواپیمایی کشوری دوشنبه گذشته به دلیل خرید و فروش سوالات آزمون گواهینامه خلبانی بازداشت شد که با ارائه وثیقه 500 میلیون تومانی آزاد و همان روز در جلسه معاونین شرکت‌های هواپیمایی حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، گویا خرید و فروش سوالات به آزمون خلبانی هم رسیده است و یکی از مقامات مسئول در سازمان هواپیمایی به همین دلیل بازداشت شده بود که توانست با ارائه وثیقه آزاد شود.

این پرونده هم اکنون در دستور کار دادسرای جنایی تهران قرار دارد.

پس از انتشار خبر بازداشت (م.ت) یکی از معاونان سازمان هواپیمایی، کانال تلگرامی وابسته به این سازمان به سرعت خبری را مبنی بر حضور این فرد در جلسه معاونین شرکت‌های هواپیمایی منتشر کرد. اما این در حالی بود که همان روز (م.ت) با وثیقه 500 میلیون تومانی آزاد شده بود.

هر چند که تاکنون هیچ یک از مقامات سازمان هواپیمایی یا وزارت راه و شهرسازی اطلاعاتی درباره پرونده (م.ت) منتشر نکرده‌اند اما گفته می‌شود که این فرد نه تنها به خرید و فروش سوالات آزمون گواهینامه خلبانی اقدام کرده بلکه آزمون صوری هم برگزار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در حال حاضر در دنیا خلبانان ایرانی را به عنوان یکی از بهترین خلبان‌های موجود نه تنها در منطقه بلکه در دنیا می‌شناسند و همواره کشورهای منطقه سعی در جذب خلبان‌های ایرانی دارند که اتفاقاتی از این دست ( خرید و فروش سوالات آزمون خلبانی ) می تواند مهارت خلبانان ایرانی را زیر سوال ببرد.

از سوی دیگر با توجه به فرسوده بودن ناوگان هوایی ایران و بالا بودن ریسک پرواز با هواپیماهای عمر بالا، در حال حاضر صنعت هوانوردی ایران خلبان‌های حرفه‌ای دارد و این قبیل از اقدامات مسئولین می تواند باعث تشویش اذهان عمومی نسبت به استفاده از هواپیمایی ایرلاین‌های داخلی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز