خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتحادیه لوازم التحریر در میزگرد ایلنا: /۵/

مشکل نقدینگی داریم/ تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شود

غضنفری گفت: دولت به عنوان مصرف‌کننده بزرگ لوازم‌التحریر عمده آن را خریداری می‌کند ولی پول پرداخت نمی‌کند. لذا باید این مشکل را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، آقای سید تقی غضنفری نایب رئیس اتحادیه لوازم التحریر در نشست خبری مشکلات صنعت لوازم التحریر که در محل خبرگزاری کار ایران (ایلنا) برگزار شد، گفت: وضعیت تولید در شرایط کنونی بسیار سخت و پردردسر است. هیاهویی که در اول مهر برای صنف ما ایجاد می‌شود فقط یک هیاهوست و درآمدی وجود ندارد.

وی ادامه داد: افراد صنف ما چه تولیدکننده و چه واردکننده، فروش را به صورت چکی انجام می‌دهند اما معلوم نیست چه زمانی این چک‌ها وصول می‌شود. در حال حاضر بسیاری مجبور به فروش کالای لوازم التحریر زیر قیمت هستند.

غضنفری گفت: یکی دیگر از مشکلات صنف ما مشکل نقدینگی است که اصلی‌ترین مشکل صنف ما به حساب می‌آید و باید از سوی نظام بانکی مشکل نقدینگی برطرف شود.

3

وی تصریح کرد: دولت به عنوان مصرف‌کننده بزرگ لوازم‌التحریر عمده آن را خریداری می‌کند ولی پول پرداخت نمی‌کند. لذا باید این مشکل را برطرف کند.

وی یکی دیگر از راهکارهای حل مشکلات را پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به تولیدکنندگان دانست و افزود: در حال حاضر کیفیت خودکارهای داخلی نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است.

 

 

کد خبر : ۴۱۵۸۱۹