خبرگزاری کار ایران

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی به ایلنا خبر داد:

فروش ۴ شرکت در مزایده روز گذشته سازمان خصوصی‌سازی + قیمت واگذاری

جعفر سبحانی تصریح کرد: روز گذشته از مجموع ۸ شرکت که به مزایده گذاشته شد ۴ شرکت به فروش رفت و تا ۱۰ روز آینده نتیجه نهایی مزایده اعلام خواهد شد.

جعفر سبحانی ، مشاور رییس سازمان خصوصی سازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص دومین مزایده بزرگ سازمان خصوصی‌سازی که روز گذشته در این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: در مزایده روز گذشته سازمان خصوصی سازی ۸ شرکت در مجموع عرضه شدند که از میان این ۸ شرکت ۴ کشتارگاه نیز به مزایده گذاشته شدند .

وی تصریح کرد: از میان ۴ کشتارگاهی که روز گذشته عرضه شد ۲ کشتارگاه اقلیم فارس به قیمت ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۲۵ درصد بالا‌تر از قیمت پایه ( ۱۰ میلیاردی که اعلام شده بود) و کشتارگاه جونقان شهرکرد به قیمت ۱۵.۵ میلیارد تومان به فروش رسید.

سبحانی ادامه داد: همچنین نساجی قائمشهر نیز که قیمت پایه آن ۲۹ میلیارد تومان تعیین شده بود ۳۰ میلیارد تومان به فروش رسید.

وی تصریح کرد: روز گذشته از مجموع ۸ شرکت که به مزایده گذاشته شد ۴ شرکت به فروش رسید و تا ۱۰ روز آینده نتیجه نهایی مزایده اعلام خواهد شد.

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: ۴ شرکت دیگر، متقاضی نداشتند و قیمت پیشنهادی برای این شرکت‌ها وصول نشد که در نوبت‌های بعدی عرضه خواهد شد.

کد خبر : ۴۱۶۵۸۰