خبرگزاری کار ایران

کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر آذرماه برگذار می‌شود

کنفرانس بین المللی انرژی های تجدید پذیر در تاریخ 15 و 16 آذرماه توسط انجمن انرژی های تجدید پذیر ایران در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به سیاست‏‌های جدید وزارت نیرو، فضای پسابرجام و لغو تحریم ها و پتانسیل خوب کشور در حوزه انرژی‏های تجدیدپذیر، سرمایه‏ گذاری در این حوزه با اقبال قابل توجهی مواجه شده است.

این رویداد بین المللی با حمایت سازمان انرژی‏های نو ایران، ستاد توسعه فناوری‏های تجدیدپذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان سرمایه‏ گذاری و کمک‏های اقتصادی و فنی ایران برگزار می شود و از مهم ترین اهداف آن بررسی ویژگی‏ ها و نقاط قوت بازار تجارتِ کشور و مکانیزم توسعه فناوری و نوآوری در این حوزه توام با سرمایه گذاری خارجی است.

علاوه بر حضور شرکت های معتبر بین المللی مانند وستاس، هوآوی و توربودن، نمایندگان اتاق‏ های بازرگانی و بیش از چهل شرکت مطرح از کشورهای اروپایی و آسیایی از دیگر شرکت کنندگان این کنفرانس خواهند بود.

همچنین، نمایندگانی از شرکت های مطرح سرمایه‎گذار خارجی، موسسات مالی بین ‏المللی مانند ساچه ایتالیا، مشاوران تجارت بین المللی در رابطه با زمینه‏ های مختلف انرژی های تجدیدپذیر در ایران سخنرانی خواهند کرد.

 

 

کد خبر : ۴۱۹۳۴۵