خبرگزاری کار ایران

مدیر تولید مجموعه آماد:

تکنولوژی ساخت همه گونه دریچه و دمپرهای صنعتی را داریم

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۴۳۷

مدیر تولید شرکت آماد گفت: کیفیت بالای دمپرهای ما به حدی بود که شرکت های بزرگی مانند گل گهرسیرجان که تا قبل از این دریچه‌ها و دمپرهای خود را از آلمان وارد می کردند تصمیم گرفتند از تولیدات مجموعه آماد استفاده کنند

مدیر تولید شرکت آماد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به سابقه این شرکت گفت: آماد یکی از اولین کارخانه‌هایی است که در زمینه تولید دریچه در سال 1353 فعالیت خود را شروع کردیم.

محسن عابدینی ادامه اداد: این شرکت به صورت پلکانی فعالیت خود را شروع کرد به طوری که اولین محل آن در خیابان فرجام بود و بعدها به سبب گسترش فعالیت مجبور شدیم  به یک مکان 2500 متری مراجعه کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاستی که ما داشتیم و آن  به روز بودن با آخرین تکنولوژی های روز دنیا بود توانستیم با تلفیق تجربه و دانش روز در زمینه تولید دریچه و دمپرهای صنعتی پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

تکنولوژی ساخت همه گونه دریچه و دمپرهای صنعتی را داریم

عابدینی ادامه داد: کیفیت بالای دمپرهای ما به حدی بود که شرکت های بزرگی مانند گل گهرسیرجان که تا قبل از این دریچه‌ها و دمپرهای خود را از آلمان  وارد می کردند تصمیم گرفتند از تولیدات مجموعه آماد استفاده کنند و حتی دریچه‌های ضد انفجار را تولید کردیم.

وی افزود: ما در دوران تحریم با تامین نیاز واحدهای صنعتی و خدماتی توانستیم ثابت کنیم که اگر به تولید کنندگان و صنعتگران ایرانی اعتماد کنیم می‌توانیم کالاهایی حتی با کیفیت‌تر از نمونه خارجی آن تولید کنیم. به طور مثال قبلا شرکت گل گهر دمپرهای مورد نیاز خود را 4 برابر گران‌تر از آلمان تهیه می‌کرد اما اکنون همان جنس با همان کیفیت را با یک چهارم قیمت از تولید کننده ایرانی تهیه می کند.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود منابع اولیه فراوان از جمله آهن و استیل و دانش به روز این صنعت امروز می توانیم بگوییم می توانیم تمام محصولات این صنعت را تولید کنیم. به طور مثال اکنون ما با یک شرکت فنلاندی در زمینه تولید دمپرهای ضد انفجار جوینت شدیم و استاندارد بین‌المللی آن را دریافت کردیم.

عابدینی ادامه داد: تا به امروز هیچ گونه تسهیلاتی از بانک‌ها دریافت نکردیم زیرا با این نرخ سود و وضعیت تولید اصلا به صرفه نیست. در حال حاضر رکود مشکل اصلی صنعتگران کشور است. ما توان تولید داریم اما مشکل ما فروش است.

وی تصریح کرد: با توجه به این که این محصولات در منطقه تولید نمی‌شود ما از ظرفیت خوبی برای صادرات برخوردار هستیم اما برای بازاریابی و حضور در کشورهایی مانند عراق و همسایگان شمالی نیازمند کمک دولت هستیم.

تکنولوژی ساخت همه گونه دریچه و دمپرهای صنعتی را داریم

مدیر تولید مجموعه آماد ادامه داد: در بازارهای صادراتی به خاطر این که کیفیت اجناس ما بالاتر از نمونه های چینی است قیمت آن تا 10 درصد گران تر از نمونه چینی آن است که در صورت حمایت دولت و بالا رفتن تعداد تولید می توانیم با آنها رقابت کنیم.

عابدینی در پایان تصریح کرد: از سال 92 تا به امروز‌ شدت رکود بیشتر شده به طوری که ما از ابتدای امسال مجبور به تعدیل نیرو شدیم و اکنون با 20 درصد ظرفیت مشغول کار هستیم. اگر پروژه های عمرانی آغاز نشود، وضعیت صنایع کشور بدتر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز