خبرگزاری کار ایران

بانک سپه به کارکنان نیروی انتظامی وام ازدواج می‌دهد

مدیرعامل بانک سپه گفت: طی تفاهم نامه همکاری بین بانک سپه و نیروی انتظامی، این بانک به کارکنان این نیرو و زیرمجموعه های آن قرض الحسنه ازدواج و تسهیلات خرد دیگر پرداخت می کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت محترم تدبیر و امید و نیز نقش آفرینی موثر نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور و سختی کار آنها در راستای خدمات رسانی شایسته به مردم شریف ایران، این بانک در تلاش است تا با امکانات در اختیار خود به ارائه خدمات بانکی با هدف تأمین نیازهای مالی این نیروها اقدام کند.

چقازردی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این تفاهم نامه بتواند در قالب ارائه تسهیلات، موجبات تأمین نیاز مالی پرسنل نیروی انتظامی را فراهم کند ، به تقدیر از این نیروها که در راستای حفظ امنیت کشور تلاش می کنند پرداخت .

وی اضافه کرد: امید است ارائه خدمات بانکی که به مدد این تفاهم نامه صورت می گیرد، بتواند پاسخی به گوشه ای از زحمات نیروی انتظامی تلاشگر باشد.

مدیرعامل بانک سپه با ذکر اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی و هدف از تعامل بانک سپه با این نیرو، به تشریح زمینه های همکاری همچون اعطای وامهایی نظیر قرض الحسنه ازدواج و تسهیلات خرد دیگر پرداخت.

وی همچنین ضمن اشاره به خدمات بانک سپه به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به حسن تعامل و همکاریهای دوسویه، از آمادگی بانک سپه برای ارائه خدمات بانکی و رفع نیازهای ضروری پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی خبر داد.

 

کد خبر : ۴۲۲۸۸۹