خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تیسانا کیش:

دوران رکود صنعت ساختمان به پایان رسیده است

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۹۷۴

قائمی تصریح کرد:اگر به سابقه رکود در صنعت ساختمان نگاه کنیم به این نتیجه می رسیم که نهایتا این دوران 2 سال طول خواهد کشید و پس از آن وضعیت بهتر خواهد شد به همین سبب من پیش بینی خوبی از آینده صنعت ساختمان در کشور دارم.

مدیرعامل شرکت تیسانا کیش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص این شرکت گفت:تیسانا کیش یکی از 12 شرکتی است که زیر مجموعه گروه ساختمانی هلدینگ غدیر مشغول فعالیت است و عمده فعالیت آن در جزیره کیش صورت می گیرد.

قائمی ادامه داد:در حال حاضر این شرکت مشغول اجرای دو پروژه مهم دراین جزیره است؛ تیسانا یک که مساحت آن بالغ بر 66 هزار متر مربع است و شامل 299 واحد تجاری،مسکونی و شهربازی می شود و دیگری لوپ دیدار است که شامل 420 واحد می شود.

وی افزود:سرمایه که تاکنون برای پروژه تیسانا یک هزینه شده نزدیک به دویست میلیارد ریال است و برای اتمام آن به همین مقدار اعتبار ریالی احتیاج است و در پروژه دیدار نیز تا به امروز 180 میلیارد ریال هزینه شده است.

قائمی در خصوص تحویل پروژه های مسکونی دیدار اظهار داشت:مطابق برنامه ریزی به عمل آمده قرار است به صورت بلوک بندی واحد ها را تحویل مشتریان بدهیم و امیدواریم اولین بلوک 100 واحدی را در بهار سال آینده تحویل داده شود و از آن تاریخ 14 ماه فرصت داریم که بلوک بعدی را تحویل دهیم.

مدیر عامل تیسانا کیش با اشاره به مشکلات پیش آمده برای این صنعت گفت:شرکت های ساختمانی دو سال گذشته را به سختی توانستند سپری کنند و رکود سبب شد که تقریبا تمام پروژه های ساختمانی زمینگیر بشوند به طوریکه تعداد زیادی از افرادی که سرمایه خود را به این بخش آورده بودند مجبور به خروج سرمایه خود شدند و می توانیم الان بگوییم فقط شرکتها و سرمایه گذران واقعی و متخصص اکنون در این حوزه حضور دارند.

قائمی تصریح کرد:ما توانستیم باجذب منابع مالی شرکت را از این بحران عبور دهیم و با وجود آنکه سرعت ما کم شد اما همچنان به فعالیت خودمان ادامه دادیم.

وی در پایان تصریح کرد:اگر به سابقه رکود در صنعت ساختمان نگاه کنیم به این نتیجه می رسیم که نهایتا این دوران 2 سال طول خواهد کشید و پس از آن وضعیت بهتر خواهد شد به همین سبب من پیش بینی خوبی از آینده صنعت ساختمان در کشور دارم.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز