خبرگزاری کار ایران

بازدید قایم مقام وزیر صنعت ، رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس از واحدهای صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۴۷۸

رضا رحمانی قایم مقام وزیر صنعت در امور تولید، عزیز اکبریان رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و اعضای این کمیسیون با سفر به استان قزوین در بازدید از 8 واحد صنعتی، از نزدیک با توانمندی و ظرفیت های تولیدی و مشکلات پیش روی صنعت گران این استان آشنا شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا ؛ در این برنامه اعضای کمیسیون با بازدید از واحدهای فعال، نیمه فعال و غیر فعال و در حال ساخت و همچنین شهرک های صنعتی و دیدار با مدیران آنها به بررسی وضعیت صنعت در هر شهرستان می پردازند.

همچنین در پایان این بازدیدها جلسه کارگروه رفع موانع و تسهیل رونق تولید با حضور مدیران استان برگزارو تصمیات لازم در خصوص تسریع در حل مشکلات واحدهای صنعتی اتخاذ خواهد شد.

در این سفر بازدیدکنندگان به 3 گروه تقسیم شده ودر شهرستان های مختلف استان قزوین حضور خواهند یافت ، به طوری که در گروه اول قایم مقام وزیر،  رییس و دبیر کمیسیون صنایع ومعادن ؛ استاندار قزوین ، رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین با سفر خود به شهرستانهای قزوین ، آبیک و البرز در شهرک های صنعتی لیا ، البرزوجنب نیروگاه شهید رجایی حضور یافته و از واحدهای صنعتی ماموت ، نفیس نخ و گلوگزان و آسان پک بازدید خواهند نمود.

این گزارش می افزاید : در گروه دوم که برای تعدادی از اعضای کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی ، فرماندار تاکستان "، رییس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از مسئولین استانی طبق برنامه با حضور در شهرک صنعتی خرم دشت تاکستان از واحدهای صنعتی فولاد آذر تاک و یاتاقان بوش  بازدید خواهند کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: در گروه سوم بازدیدی  که برای تعدادی دیگری از اعضای کمیسیون صنایع ومعادن؛ فرماندار بویین زهرا و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تدارک دیده شده  از واحدهای صنعتی شیشه لیا ؛ پارس آلومن کار و آپادانا سرام بازدید به عمل می آید.

واحدتولیدی« ماموت »با ظرفیت سالیانه 5 هزار دستگاه و اشتغال زایی برای 145 نفر به مونتاژکشنده چند منظوره در شهرک صنعتی کاسپین می پردازد.

واحد تولیدی « نفیس نخ » با اشتغال برای 595 نفر به تولید نخ های P.O.Yبه ظرفیت  سالانه 24 هزارو 251 تن در شهرک صنعتی لیامبادرت می ورزد.

واحد تولیدی « گلو کزان » با اشتغال زایی برای 320 نفر به تولید روغن ذرت به ظرفیت  سالانه 88 هزارتن در شهر صنعتی البرز می پردازد.

واحد تولیدی « آسان پک » با اشتغال زایی برای 345 نفرمبادرت به تولید ورق کارتن و چند لایه و چاپ برروی ورق کارتن  هر کدام با ظرفیت سالانه 80 هزار تن جنب نیرگاه شهید رجایی قزوین فعالیت می کند.

واحد تولیدی « شیشه لیا » با اشتغال زایی برای 350 نفر  در جاده قدیم بویین زهرا به تولید شیشه به روش فلوت به ظرفیت سالانه 120 هزارتن می پردازد.

واحد تولیدی « پارس آلومن کار » با 120 نفر نیروی انسانی وظرفیت سالانه 10 هزار تن  نورد ورق آلومینیم در شهرک صنعتی آرا سنج  فعالیت می کند.

واحد تولیدی « آپادانا سرام» در کیلومتر 40 جاده بویین زهرا به قزوین با 825 نفر شاغل به تولید کاشی و سرامیک با ظرفیت سالانه 30 میلیون متر مربع می پردازد.

« واحد تولیدی فولاد آذر تاک » در شهرک صنعتی خرم دشت تاکستان با 105 نفر نیروی انسانی به تولید میلگرد به ظرفیت سالانه 600 هزارتن  می پردازد.

« واحد تولیدی یاتاقان بوش » در محور تاکستان به قزوین با 305 نیروی انسانی مبادرت به تولید انواع یاتاقان خودرو و قطعات مجزا موتور به ظرفیت سالانه 8 میلیون و 240 هزار عدد می پردازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز