خبرگزاری کار ایران

شاخص بورس ۶۰۴ واحد کاهش یافت

در جریان معاملات امروز بورس شاخص کل با عقبگرد ۶۰۴ واحدی روبرو شد و در ارتفاع ۷۹ هزار و ۶۵۹ واحدی قرار گرفت، این افت تحت تاثیر نمادهای پتروشیمی ایجاد شد.

به گزارش ایلنا؛ ۷۲۹ هزار ورقه سهام به ارزش ۱۹۵ میلیون تومان در ۸۴ هزار مرتبه معامله شد، بدین ترتیب ارزش کل بازار به ۳۳۲ هزار میلیارد تومان رسید.

همه شاخص های بورسی نیز امروز قرمز رنگ بودند، به همین منظور شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با افت ۲۱۳ واحد به ۲۸ هزار و ۱۲۷ واحد، شاخص کل (هم وزن) با افت ۹۲ واحد به ۱۵ هزار و ۷۲۷ واحد، شاخص قیمت (هم وزن) با افت ۷۳ واحد به ۱۲ هزار و ۵۵۰ واحد، شاخص آزاد شناور با افت ۶۹۳ واحد به ۸۸ هزار و ۶۸۸ واحد، شاخص بازار اول با افت ۴۸۰ واحد به ۵۶ هزار و ۳۵ واحد و شاخص بازار دوم با افت ۹۹۴ واحد به ۱۷۲ هزار و ۴۵۱ واحد رسید.

همچنین نمادهای "کگل"، "شپنا"، "کچاد"، "شبندر"، "فملی"، "شتران"، "فارس" به ترتیب با افت ۶۰، ۵۵، ۵۴، ۴۳، ۳۵، ۳۱ و ۳۱ واحد منفی و بیشترین تایثر در افت شاخص داشتند.

صعود ۳ واحدی آیفکس

در جریان معاملات امروز بازار فرابورس، آیفکس سه واحد رشد کرد و در رقم ۸۴۱ ثابت ماند.

همچنین ۲۱۳ ورقه سهام با ارزش ۱۱۷ میلیون تومان در ۲۴ هزار مرتبه دادو ستد شد.

نماد "مارون"، "زاگرس" هر کدام دو واحد و نماد های "دماوند" و "بمپنا" هر کدام نزدیک به یک واحد صعود کردند در مقابل نمادهای "شاوان"، "خراسان" و "وهر" هر کدام افت نزدیک به یک واحدی را تجربه کردند.

 

کد خبر : ۴۲۴۸۰۲