خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان :

ذوب آهن با وجود مشکلات مالی در مسیر پیشرفت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۸۰۲

مهندس احمد صادقی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان نیز در ابتدای این مراسم افتتاحیه ، حضور مسئولین کشوری و استانی در ذوب‌ آهن را موجب افزایش روحیه و قوت قلبی برای تلاشگران این شرکت در جهت رفع مشکلات و سرعت گرفتن پیشرفت های این شرکت دانست .

به گزارش ایلنا؛وی سپس با اشاره به مشکلات اقتصادی این شرکت و پرداخت بهره های سنگین بانکی گفت :  ذوب آهن برای حل این مشکلات ، سیاست ها و برنامه هایی همچون بهینه سازی و کاهش مصرف مواد اولیه ،  اجرای طرح تزریق پودر زغال به کوره بلند ، تنوع محصولات تولیدی و کسب بازارهای جدید با قیمت فروش مناسب را در پیش گرفته است .

مدیرعامل ذوب آهن تصریح کرد :  پروژه های مهمی که امروز افتتاح شد و در راس آنها خط تولید ریل ملی  و دیگر طرح هایی که در دست اقدام قرار دارد ، ذوب آهن را در شرایط پیشرفت قرار می دهد .

 وی در پایان گفت : حل بعضی از مشکلات تنها با اقدامات صورت گرفته در ذوب آهن امکان پذیر نیست و از این جهت از دولت تدبیر و امید درخواست همکاری و مساعدت داریم .

شایان ذکر است در این آیین علاوه بر پروژه تولید ریل ملی ، پروژه احداث ایستگاه ریخته گری  با ظرفیت اسمی یک میلیون تن شمش ، پروژه بازسازی واصلاح غبارگیرهای سیستم تصفیه گاز کنورتور ( که با اجرای آن برای سه کنورتور ذوب آهن ، این شرکت  به صنعت سبز تبدیل می شود ) ، پروژه گوگردزدایی از چدان مذاب و پروژه انتقال پساب زرین شهر  نیز افتتاح شد .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز