خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با ایلنا :

گیت های مسافری مرز مهران به 96 دستگاه افزایش یافت/ زائران زمان سفر برگشت را توزیع کنند

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۸۷۵

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه گیت های مسافری در مرز مهران از به 96 دستگاه رسیده است، گفت: میزان تردد از مرزمهران در ایام اربعین روزانه به 250 هزار نفر می رسد.

داوود کشاورزیان، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان در استان های خوزستان و ایلام برای تردد زائران کربلا در ایام اربعین تهمیداتی را در نظر گرفته ایم، اظهار داشت: تردد از طریق دریا از سالن مسافری شلمچه چیزی حدود 12 هزار نفر است.

وی ادامه داد: معتقدم ظرفیت در سالن های مسافری منتهی به مرزهای عراق در ایلنا به سرعت انجام کار بستگی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعداد گیت ها را در سالن های مسافری افزایش داده ایم، گفت: در مرز مهران تعداد گیت ها از 14 گیت به 96 گیت افزایش یافته است.

کشاورزیان با اشاره به اقدامات انجام شده برای سهولت تردد زائران در مسیر رفت و برگشت، گفت: تمام اقدامات و تمهیدات در راستای افزایش سرعت انجام کارها و تردد زائران است.

وی افزود: در مرز مهران تردد زائران به چیزی حدود 250 هزار نفر می رسد و در مرز شلمچه و چزابه تردد از 70 هزار نفر هم عبور می کند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: نمی توان این امکانات را تنها برای بازه زمانی پیک تردد زائران آماده کرد و ماباقی ایام سال این امکانات و تجهیزات بلا استفاده بماند.

معاون وزیر را و شهرسازی با تاکید بر توزیع سفر در ایام اربعین ادامه داد: امیدوارم همه زائران زمان برگشت سفر را برای یک بازه زمانی محدود تعیین نکنند و زمان سفر برای برگشت به ایران توزیع شود و با حجم انبوه برگشت زائران در یک الی دو روز پس از اربعین مواجه نشویم.

                          

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز