خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بورس تهران در غرفه ایلنا:

می‌توان به حضور سرمایه‌گذاران خارجی در بورس خوشبین بود

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۴۵۹

مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران گفت: به دلیل این که از یک سو تحریم‌ها به تدریج در حال بر طرف شدن است و سوی دیگر بازار سرمایه در ایران بازاری پر بازده و با توان سوددهی مناسب است می‌توان به حضور سرمایه‌گذاران خارجی در بورس ایران خوشبین بود.

حسن قالیباف اصل، مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران در بیست‌ و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا گفت: یکی از بحث‌های روز در بازارهای سرمایه بحث سرمایه‌گذاری خارجی است. در دنیا در بعضی از بورس‌ها نزدیک به 65 درصد سهام شناور در اختیار بورس‌های خارجی است.

مدیرعامل بورس تهران اظهار داشت: در یکی دو سال گذشته نیز رفت‌ و آمدهای بسیاری برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در بورس ایران صورت گرفت. ولی آن گونه که باید مذاکرات به نتیجه نرسید زیرا برجام هنوز به صورت کامل باعث رفع موانع سرمایه‌گذاری خارجی نشده است. برخی محدودیت‌های محدویت‌های بانکی هنوز وجود دارد.

قالیباف اصل تاکید کرد: اما به دلیل این که از یک سو تحریم‌ها به تدریج در حال بر طرف شدن است و سوی دیگر بازار سرمایه در ایران بازاری پر بازده و با توان سوددهی مناسب است می‌توان به حضور سرمایه‌گذاران خارجی در بورس ایران خوشبین بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز