خبرگزاری کار ایران

خدمات ویژه ایساکو به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۴۷۲

ایساکو برای ارایه خدمات ویژه به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، 199 اکیپ امدادرسان خود در مسیرهای منتهی به مهران، شلمچه و چذابه را تجهیز کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از  ایکوپرس، مدیرعامل ایساکو ضمن اعلام این خبر گفت: در این طرح که از 26 آبان ماه به مدت یک هفته اجرا می شود، 199 اکیپ امدادرسانی شامل 20 نمایندگی، 20 فروشگاه مجاز، 2 تعمیرگاه صحرایی، 157 خودرو و موتور امدادرسان، کانکس و خودروبر تجهیز شده است.

سید رضا حسینی که در نشست خبری ویژه خدمات اربعین سخنرانی می کرد، از تامین اقلام مورد نیاز از 3 ماه گذشته خبر داد و گفت: قطعات یدکی مورد نیاز از هفته گذشته به مناطق مرزی ازسال شده و ستاد اجرایی درحال سرکشی و نظارت قبل از آغاز مراسم اربعین است.

وی تاکید کرد: در روزهای اجرای طرح نیز به صورت محسوس و نامحسوس بازرسی کاملی بر مسیرها و نمایندگی ها خواهیم داشت تا به این سطح از حضور مردم خدمات شایانی را ارایه کنیم.

حسینی افزود: با همکاری استاندار ایلام و خوزستان و براساس بررسی های صورت گرفته،‌ مرز مهران پرترددتر از سایر مسیرها شناسایی شده و حدود 60 درصد از امکانات امدادرسانی در این مسیر مستقر شده است.

وی ضمن تاکید بر رایگان بودن حمل خودرو امدادخواه و تخفیف 20 درصدی خدمات تعمیرگاهی افزود: در دو نقطه صفر مرزی مهران و شلمچه تعمیرگاه صحرایی ایجاد کرده ایم.

حسینی تامین و تجهیز خودروهای امدادی و چادرهای صحرایی در خاک عراق را از دیگر اقدامات بهبود خدمت رسانی در اربعین امسال دانست و گفت: قطعات مورد نیاز این شبکه هم ارسال شده و امدادگران عراقی برای ارایه خدمات مطلوب آموزش دیده اند. وی در عین حال تاکید کرد: برای بهبود کیفیت و افزایش سرعت خدمت رسانی یکی از همکاران امدادخودرو در کنار نیروی عراقی حضور خواهد داشت.

مدیرعامل ایساکو ارایه خدمات وای فای رایگان در سطح مناطق مرزی را از دیگر خدمات ویژه به زائران عراق عنوان کرد و گفت: هموطنان می توانند از فضای مجازی با پهنای باند و سرعت بالا بهره مند شوند.

وی ادامه داد: توسعه و گسترش نرم افزار موبایل اپلیکیشن ایساکو را نیز در این مراسم برنامه ریزی کرده ایم. حسینی ارایه خدمات به سایر خودروهای امدادخواه براساس مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو را از دیگر برنامه های ایساکو عنوان کرد و گفت: این شرکت آمادگی دارد تا در صورت افزایش تعداد زائران امکانات امدادی خود را نیز افزایش دهد.

وی در پایان گفت: مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو ما را موظف می کند تا در این مراسم معنوی، با پیش بینی، برنامه ریزی و نظارت مستمر بر اجرای درست طرح امدادی حضور فعالی داشته و به عزاداران حسینی خدمت رسانی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز