خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۹۶۲

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران صبح امروز با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت،دکتر انصاری دبیر کل انجمن لوازم خانگی ایران و همچنین برخی از نمایندگان مجلسدر محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار کرد

به گزارش ایلنا، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی؛ در این نمایشگاه 450 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 17 کشور ترکیه، چین، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه، چک، مالزی، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، هند و انگلیسجدید ترین کالاها، لوازم، تولیدات و محصولات خود را ارائه کرده اند.

از میان شرکت کنندگان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران،تعداد 265 شرکت داخلی و 185 شرکت خارجی هستند.

این نمایشگاه امسال با استقبال شرکت های خارجی مواجه شده و نسبت به سال گذشته بیش از62 درصد رشد یافته است. همچنین شرکت های داخلی نیز 16درصد افزایش نشان می دهد.

در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران؛ انواع یخچال، یخچال فریزر، فریزر، کولر، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، بخاری، آبگرمکن، پکیج، شومینه، سیلندر گاز، کباب پز، جاروبرقی، اتو، آبمیوه‌گیری، سشوار، چرخ‌گوشت، پنکه، آسیاب، سرخ‌کن، چای‌ساز، ساعت، چرخ خیاطی،انواع ظروفچینی، بلور و کریستال، تفلون، نقره، ملامین، استیل،  سرویس آشپزخانه، انواع لوازم صوتی و تصویری: تلویزیون، ضبط صوت، دی وی دی و آبسرد‌کن، انواع: سینک، هود، هواکش، سماور، تصفیه آب، سبزی خردکن و قطعات مربوط به صنعت لوازم خانگی، در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

برگزاری همایش آسیب شناسی بازار داخل و توسعه صادرات از جمله برنامه های جانبی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایراناست.

همچنینقرار است در روزهای برگزاری این نمایشگاه چند هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای مختلف در نمایشگاه حضور یابند و با تولید کنندگان لوازم خانگی کشورمان وارد مذاکره شوند.

معرفی توانمندی های صنعت لوازم خانگی کشورمان به جامعه، ارائه نوآوری ها و ابتکارات در چرخه تولید لوازم خانگی مقایسه لوازم خانگی هم گروه و شناسایی مزیت ها، شناسایی نظرات مردم از محصولات ارائه شده براساس اصول مشتری مداری و بررسی نظرات مشتری ایجاد فضای مناسب برای مذاکرات تجاری ، توسعه بازار داخلی و صادرات افزایش سطح تولید در صنعت لوازم خانگی ، توسعه و تعمیق ارتباط بین تولید کنندگان محصولات نهایی و قطعه سازان توسعه و ترویج فرهنگ استفاده مردم از لوازم خانگی ملی(ساخت کشورمان)، ایجاد فضایی برای تحقیق و ارزیابی صنعتگران، متخصصان ، کارشناسان و دانش پژوهان از صنعت لوازم خانگی و ایجاد زمینه مشارکت سرمایه گذاران خارجی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

گردش مالی تولید لوازمخانگی در کشور در حال حاضر 8 میلیارد دلار است و 75 درصد انواع لوازمخانگی مورد نیاز کشور،در داخل تولید می شود.

لوازم خانگی تولیدی کشورمان از نظر کیفیت کاملا با کالای کشورهایی همچون؛ چین، کره جنوبی ، برزیل ، ترکیه و آمریکا قابل رقابت است،با این وجود قیمت برخی محصولات داخلی تا 50 درصد ارزان تر از کالای مشابه خارجی است.

در حال حاضر، برخی از محصولات لوازم خانگی تولید داخل از جمله کولر آبی، بخاری گازی، آب گرمکن، اجاق گاز، چرخ خیاطی و ماشین لباسشویی به دیگر کشورها صادر می شود و سالانه بیش از250 میلیون دلار برای کشورارزآوری دارد. در صنعت لوازم خانگی کشور400 واحد تولیدی کوچک و بزرگ فعال هستند و30 هزار نفر نیز به صورت مستقیم در این واحدها اشتغال دارند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران از امروز تا 7 آذرماه، هر روز از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز