خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

اخوندی به بازماندگان سانحه ریلی تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۲۳۵

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی کشورمان در پی حادثه دلخراش برخورد دو رام قطار مسافری در محور ریلی سمنان- دامغان با صدور پیامی این واقعه را به خانواده‌های داغدار و ملت ایران تسلیت گفت.

متن پیام وزیر راه و شهرسازی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم                                                  

وقوع سانحه دلخراش برخورد دو قطار مسافربری در محور ریلی سمنان - دامغان که منجر به جان‌باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیز شد، موجب تاسف و تأثر  شدید اینجانب، مسئولین وزارت راه و شهرسازی و مردم عزیز ایران شده است.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار و آرزوی مغفرت الهی برای جان‌باختگان، برای مجروحان و آسیب‌دیدگان نیز از خداوندمنان شفای عاجل مسئلت دارم. همچنین به خانواده‌های داغدار کارکنان شرکت راه‌آهن و همکاران این شرکت نیز تسلیت می‌گویم.

همواره روزگار پر کشیدن جان عزیزان از خاک به افلاک، روانکاه و اندوهبار است، اما هنگامی که در تقدیری این‌چنین، جان تابناک جمعی از زائران ثامن‌الحجج، چون کبوتران سبکبال به سوی معبود پر می‌گشاید، تحمل هجرانشان توانفرساتر می‌شود.

ضمن قدردانی از همه مسئولین محلی و جمعیت هلال‌‌احمر که از نخستین دقایق وقوع حادثه با تمام توان به یاری آسیب‌دیدگان شتافتند، از کمیته سوانح راه‌آهن خواستم تا هرچه سریعتر دلایل حادثه را بررسی و به اطلاع ملت شریف ایران برساند. همچنین به محض اطلاع از حادثه، با لغو سفر به ترکمنستان کمیته دیگری را تشکیل دادم تا برای همراهی و یاری رساندن به آسیب‌دیدگان با تمام توان اقدام نمایند.

 

والسلام علی من‌التبع الهدی

عباس آخوندی؛ وزیر راه و شهرسازی

جمعه ۵ آذز  ۱۳۹۵

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز