خبرگزاری کار ایران

معاون مسافری راه‌آهن در گفت وگو با ایلنا:

مکالمات بی‌سیم قطارها در حال بررسی است/ علت طولانی‌شدن اطفاء حریق

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۲۴۲

معاون مسافری شرکت راه‌آهن از بررسی مکالمات بی‌سیم قطارها خبر داد و گفت: یخبندان از دلایل طولانی‌شدن اطفاء‌ حریق بود.

سید حسن موسوی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره علت سانحه ریلی امروز و برخورد دو قطار مسافربری تبریز- مشهد و سمنان- مشهد در شاهرود گفت: کمیسیون عالی راه‌آهن  در محل سانحه حاضر و در حال بررسی دلایل احتمالی این سانحه هستند.

وی افزود: در حال حاضر مکالمات بی‌سیم قطارها در حال بررسی است و پس از اینکه اعظای این کمیسیون به نتیجه رسیدند، علت قطعی سانحه به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود عامل انسانی موجب سانحه است، گفت: در حال حاضر گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد اما دلایل باید به لحاظ فنی به‌طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

معاون مسافری راه‌آهن درباره طولانی شدن اطفاء حریق در این سانحه گفت: برخورد دو قطار در ایستگاه راه‌آهن رخ نداده بود که بتوان از امکانات ایستگاه استفاده کرد.

وی افزود: این سانحه بین دو ایستگاه گرداب و هفت‌خوان در شاهرود رخ داد. در این مسیر امکاناتی برای اطفای حریق وجود نداشت. به محض اطلاع‌رسانی رییس قطار، نیروهای امدادی و کمیسیون راه‌آهن سمنان به محل سانحه اعزام شدند اما توجه داشته باشید که این مسیر یخبندان بود، بنابراین با توجه به شرایط جوی اطفاء حریق کمی زمان برد.

 موسوی همچنین از بازگشایی مسیر خط‌ آهن مشهد خبر داد و گفت: خوشبختانه عملیات ریل‌گذاری به اتمام رسید و در حال حاضر مسیر باز است.        

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز