خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تهران در مجلس:

اکنون زمان دلجویی است؛ وقت استیضاح نیست

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۴۹۷

نماینده مردم تهران گفت: امروز وقت آن است که دلجویی از خانواده های داغدیده توسط وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن و دیگر مسئولان صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، محمد رضا بادامچی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سانحه ریلی برخورد دو قطار مسافری در محور سمنان- دامغان اظهار داشت: متاسفانه سانحه ریلی روز گذشته موجب ناراحتی و غم بزرگ شهروندان آذری و سمنانی شد که بایستی اقدامات ویژه برای علت سانحه صورت گیرد.

وی افزود: کمیسیون عالی سوانح ریلی که از روز گذشته تمام توان خود را برای بررسی سانحه شروع کرده نسبت به دیگر سازمان ها و ارگان ها بالاترین مسئولیت را برای علت بروز حادثه دارد.

نماینده مردم تهران عنوان کرد: در سالهای اخیربا کارشناسی هایی که در دولت صورت پذیرفته، توسعه زیرساخت های ریلی با توجه به اهمیتی که در اقتصاد کشور دارد مورد توجه مسئولین قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه راه آهن یکی از روشهای حمل و نقل است که دارای مزایایی همچون امن ترین نسبت به جاده ،کم مصرف ترین سیستم در حوزه مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا دارای قابلیت حمل انبوه کالا، جابجایی مسافر و .. است، گفت: حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طرح های زیر بنایی در زمینه توسعه راه آهن قابل توجه است وبه طور حتم با جلب حمایت نمایندگان مردم در مجلس قطعا قطاررشد و توسعه راه آهن با سرعت مطلوب تری به حرکت درخواهد آمد.

بادامچی اضافه کرد: امروز وقت آن است که دلجویی از خانواده های داغدیده توسط وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن و دیگر مسئولان صورت گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی خاطر نشان کرد: حوادث ریلی نسبت به دیگر شقوق حمل و نقلی بسیار کم است و این نشان می دهد این صنعت در بخش ایمنی بیشترین سهم را نسبت به آنها دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز