خبرگزاری کار ایران

در مراسمی نمادین انجام گرفت؛

گرامیداشت پنجمین سالروز عرضه سهام پتروشیمی پردیس در بورس تهران

بازگشایی معاملات امروز شنبه مورخ 6 آذر ماه بورس تهران، در قالب مراسمی نمادین و با حضور مدیران ارشد شرکت پتروشیمی پردیس برگزار شد و زنگ آغاز معاملات به صدا درآمد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بورس تهران، در مراسمی نمادین پنجمین سالروز عرضه سهام پتروشیمی پردیس در بورس اوراق بهادار تهران، اعلام آغاز معاملات به آقای مهندس بهمن زمانی، مدیرعامل این شرکت سپرده شد تا با نواختن زنگ معاملات، دادوستد سهام در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شود.

همچنین پتروشیمی پردیس با سرمایه 6 هزار میلیارد ریال و ارزش بازار 51258 میلیارد ریالی، جزو 50 شرکت بزرگ بورس تهران و به لحاظ ارزش بازار در رتبه 23 قرار دارد.

 در حال حاضر شرکت های گسترش نفت و گاز پارسیان و شرکت بازرگانی پتروشیمی سهامداران عمده این شرکت به شمار می  آیند.

شایان ذکر است شرکت پتروشیمی پردیس تولید و عرضه کننده محصولات آمونیاک و اوره، مالک بزرگترین مجتمع تولید کننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه و نیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصولات در سطح جهان می باشد.

لازم به ذکر است: این مراسم نمادین که در بورس های مطرح دنیا نیز مرسوم است، در روزها و مناسبت های خاص به ناشران و اعضای بورس اجازه می دهد تا در بازگشایی بازار مشارکت داشته باشند.

بورس اوراق بهادار تهران نیز با هدف تعامل بیشتر با ناشران پذیرفته شده و یادآوری ارتباط و تعامل ناشر با بازار سرمایه اقدام به برگزاری این مراسم کرده است.

شایان ذکر است در حال حاضر بر اساس تقویمی که تهیه شده است در سال 1395 این مراسم توسط مدیران شرکت های بزرگ بورسی انجام خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۳۲۵۱۱