خبرگزاری کار ایران

سالاری در گفت‌وگو با ایلنا:

برای جبران خسارت تاخیر تحویل خودرو تخفیف می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۵۹۱

مدیرعامل خودروسازی کارمانیا گفت: مطابق قرار اولیه بنا بر این بود که اولین سری خودروها را در شهریورماه تحویل دهیم اما برخی ناهماهنگی‌ها و طولانی شدن کارهای اداری سبب این تاخیر شد که مسئولیت آن را قبول می‌کنیم.

مدیرعامل خودروسازی کارمانیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت این خودروسازی گفت: با توجه به اینکه این واحد در شهرستان بم قرار دارد ما تلاش کردیم که از نیروهای بومی استفاده کنیم و خوشبختانه توانستیم تمام 300 نفر پرسنل این شرکت و حتی مدیریت را از نیروهای بومی جذب کنیم.

پویا سالاری گفت: ما با اعتماد به نیروهای بومی و دادن فرصت به آنها توانستیم ظرف مدت هفت ماه از مرحله صفر به 100 برسیم که این یک رکود است.

وی ادامه داد: 80 درصد تجهیزات خط تولید خودروی کارمانیا از داخل تامین شده است و همین امر سبب شد که قیمت تمام شده محصولات ما پایین‌تر بشود.

سالاری در خصوص تحویل خودروهای این شرکت گفت: مطابق قرار اولیه بنا بر این بود که اولین سری خودروها را در شهریورماه تحویل دهیم اما برخی ناهماهنگی‌ها و طولانی شدن کارهای اداری سبب این تاخیر شد که مسئولیت آن را قبول می‌کنیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس ما این تاخیر را به صورت‌های مختلف جبران خواهیم کرد از جمله اعمال تخفیف و پایین‌تر آمدن قیمت نهایی خودرو و امیدواریم با این کار بتوانیم بخش کوچکی از ضرر وارد شده به مشتریان را جبران کنیم

سالاری ادامه داد: انتظار داریم ظرف چند روز آینده اولین سری خودروها را تحویل مشتریان بدهیم و به ترتیب مشتریانی که موعد تحویل آنها مهر و آبان بوده است خودروی خودرا دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز