خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با ایلنا:

توضیحات آخوندی درباره علت وقوع سانحه قطار قانع کننده بود

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۳۹۸

عضو کیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که اظهارات وزیر راه و شهرسازی درباره علت وقوع سانحه قطار مشهد که دقایقی پیش در جلسه با اعضای کمیسیون عمران مطرح شد قانع کننده بود، اظهار داشت: مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستم.

اقبال محمدیان، عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با بیان این که جلسه کمیسیون عمران با وزیر راه و شهرسازی در حال برگزاری است، گفت: صحبت‌های آخوندی درباره سانحه اخیر قطار مشهد در ایستگاه هفت خوان منطقی بوده و توضیحات وزیر را می‌پذیریم.

وی با اشاره به عوامل موثر در بروز سانحه اخیر اظهار داشت: طبق گزارش‌های رسمی کمیته ویژه ، 4 نفر از مسئولان کنترل، مقصر شناخته شده‌اند و طبق بررسی‌ها خطای عامل انسانی در وقوع سانحه برخورد دو قطار محرز است.

این نماینده مجلس با بیان این که شرح وظایف منابع انسانی در یک سیستم مدیریتی باید به نحو شایسته‌ای انجام شود، گفت: هر چند که موضوعات فنی از جمله قدمت واگن‌ قطارها که بعضا به 37 سال هم می‌رسد باید جداگانه مورد بررسی قرار بگیرد اما معتقد هستم که باید با عوامل انسانی مقصر در این سانحه برخورد قانونی و جدی انجام شود.

وی با اشاره به اظهارات وزیر راه درباره علت وقوع سانحه ریلی اخیر گفت: توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع کننده بود. هر چند نگرانی‌هایی از این بابت داشتیم اما با توضیحات آقای آخوندی نگرانی‌های ما از بابت عملکرد مدیریتی رفع شد.

 عضو کمیسیون عمران با ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان قطار تبریز-مشهد اظهار داشت: به طور قطع پیگیر برخورد جدی با عوامل مقصر در این سانحه خواهیم بود.

 وی با تاکید بر این که مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستم، گفت: با توجه به سوابق کاری آقای آخوندی و تعهدات ایشان در حوزه راه و شهرسازی و توضیحات قانع کننده امروز وی در جلسه با اعضای کمیسیون عمران، معتقدم که برکناری وزیر راه و شهرسازی منطقی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز