خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت در گفت‌وگوبا ایلنا خبر داد؛

عقد قرارداد با 4 هزار و 700 بنگاه برای پرداخت تسهیلات بانکی/ از کنسرسیوم‌های صادراتی حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۱۲۹

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: ما از خوشه‌های صنعتی و کنسرسیوم‌های صادراتی که در سال جاری شکل گرفته برای حضور در کشورهای خارجی حمایت می‌کنیم.

معاون وزیر صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مورد وضعیت بنگاه‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی گفت: ما علاوه بر فعال کردن واحدهای نیمه فعال یا تعطیل شده شاهد افتتاح واحدهای جدیدی به طور روزانه در شهرک‌های صنعتی هستیم.

یزدانی ادامه داد: یک ماموریت ما واگذاری زمین به واحدهایی است که می‌خواهند تاسیس شوند. ماموریت دیگر ما فعال کردن واحدهایی است که زیر ظرفیت اسمی فعالیت می‌کنند و یا به طور کامل تعطیل شده‌اند.

 وی ادامه داد: سیاست ما این است که همزمان به هر سه طرح رسیدگی کنیم. در طرح رونق تا به امروز بیش از 4 هزار و 700  بنگاه از طریق سامانه بهین یاب در چارچوب اقتصاد مقاومتی با بانک‌ها قرارداد بسته‌اند. این در حالی است که برخی بنگاه‌ها خود مستقیم با بانک‌ها وارد مذاکره شده‌ و تسهیلات دریافت کرده‌‌اند.

وی در خصوص حضور هیئت تجاری عمان در ایران گفت: ما با عمانی‌ها تعامل بسیار نزدیکی داریم و از سرمایه‌گذاران خارجی اعم از عمانی یا غیره استقبال می‌کنیم. ضمن آن که ما از خوشه‌های صنعتی و کنسرسیوم‌های صادراتی که در سال جاری شکل گرفته  برای حضور در کشورهای خارجی حمایت می‌کنیم که یکی از این کشورها عمان است. بر همین اساس بنگاه‌های کوچک و متوسط ما در نمایشگاه‌های این کشور حضور پررنگی خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز