خبرگزاری کار ایران

جمعی از فعالان و انجمن های حوزه حمل و نقل دریایی و صنایع وابسته :

جبران عقب افتادگی در زیرساخت های راه و شهرسازی در دولت یازدهم/ تغییر مدیریت پروژه ها را متوقف می کند

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۵۳۱

جمعی از حوزه حمل و نقل و لجستیک ایران، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، انجمن پایانه داران بندری ایران،اتحادیه مالکان کشتی وانجمن بانکرینگ ایران با حمایت از عملکرد وزیر راه و شهرسازی در طول سه سال گذشته، هر گونه تغییر مدیریتی در این حوزه را منجر به توقف پروژه ها و وارد آوردن خسارت جبران ناپذیری به سرمایه های زیربنایی دانستند.

به گزارش ایلنا، جمعی از فعالان و انجمن های حوزه حمل و نقل دریایی و بندری  و صنایع وابسته در نامه ای از عملکرد عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در طول سه سال گذشته حمایت کردند.

متن نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

در جهان امروز ، بخش حمل و نقل از جمله بخش‌های زیربنایی اقتصاد هر جامعه است که علاوه بر تحت تأثیر قراردادن فرآیند توسعه اقتصادی ، خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحول می‌شود.

حمل و نقل ، با ایفای نقش رابط میان بازار مصرف‌ ، به مثابه پایه‌های پلی است که بخش‌های مختلف جوامع با عبور از روی آن ، به سمت توسعه پایدار حرکت می‌کنند.

حمل و نقل در جمهوری اسلامی ایران ، دورانی پرفراز و نشیب را پشت سرگذاشته که ویژگی اصلی آن تلاش برای دستیابی به جایگاهی والاتر و فردایی بهتر است.

وزارت راه و شهرسازی در سالیان اخیر با حضور جناب آقای دکتر عباس آخوندی با شناسائی و دعوت از افراد متعهد و متخصص، و گماردن آنها در سمت های حساس مدیریتی در سازمانهای تخصصی دریائی ، ریلی ، جاده ای ، هوایی ، شهرسازی و شرکت های متعدد تخصصی عزم سازمانی را ایجاد کردند تا برای توسعه حوزه ماموریت و مسئولیت شان و جبران عقب افتادگی های این وزارت خانه پر مسئولیت و بزرگ و برای به روز کردن و کارآمد ساختن حوزه های بندری و دریائی ، ریلی ، جاده ای، هوائی ، شهرسازی و مسکن و در مسیر تحقق پیشرفت کشور، از سرمایه عظیم اجتماعی جامعه استفاده بهینه و شایسته کنند.

اعتماد راسخ داریم که در این برهه زمانی پس از برجام و با حضور فعال 18 خط کشتیرانی بزرگ دنیا در بنادر ایران علی الخصوص بندر شهید رجایی، حضور سرمایه گذاران خارجی جهت سرمایه‌ گذاری در بنادر (حضور سرمایه گذار خارجی در بنادر چابهار و بندر شهید رجایی ) ، راهها ، ریل و بخش هوائی کشور هر گونه تغییر و تحولی در وزارتخانه مهم و زیر بنایی کشور باعث توقف پروژه های مهم و راهگشای کشور و خسران جبران ناپذیری به بدنه وزارت راه و شهرسازی و سرمایه های زیر بنائی کشور خواهد بود.

جهت نیل به اهداف والای جمهوری اسلامی ایران و اهداف تعیین شده در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری و فارغ ازهر گونه سلیقه و گرایش، ضمن تشکر از افکار مدبرانه و اقدامات ارزشمند و جاودانه تیم مدیریتی وزارت راه و شهرسازی حمایت خود را از وزیر محترم راه و معاونین پر تلاش ایشان در این وزراتخانه مهم اعلام می داریم.

ومن الله التوفیق

اعضای:

فدراسیون حمل و نقل و لجستیک ایران، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، انجمن پایانه داران بندری ایران

اتحادیه مالکان کشتی وانجمن بانکرینگ ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز